eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Smyrnov Ihor Heorhiovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Туризм і гостинність: шляхи сталого розвитку
    (2023) Зігунова Інна Сергіївна; Zihunova Inna Serhiivna; Любіцева Ольга Олександрівна; Liubitseva Olha Oleksandrivna; Мареха Ірина Сергіївна; Marekha Iryna Serhiivna; Мозгова Дар’я Ростиславівна; Mozghova Dar’ia Rostyslavivna; Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych; Троян Марія Юріївна; Troian Mariia Yuriivna
    У монографії розглядаються особливості функціонування економіки туристського бізнесу відповідно до політики Європейського Союзу; сучасні світові тенденції застосування інформаційних технологій в туризмі, що є актуальним у досягненні конкурентних переваг на міжнародному ринку; стан та перспективи розвитку агротуризму як інтегральної компоненти сталого розвитку, орієнтованої на Європейський Зелений курс; напрямки розвитку регіонального туризму в повоєнний період, з акцентом на драйверах відновлення туристських дестинацій в територіальних громадах Сумщини; використання історико-культурної спадщини Києво-Подолу в сучасній туристично-рекреаційній діяльності України. Матеріали монографії можуть бути корисні для науковців, які вивчають різні аспекти стану сучасного туризму, а також для фахівців туристської діяльності, викладачів, студентів, аспірантів.
  • Документ
    Іміджмейкинг та брендинг туристичної дестинації (на прикладі міського туризму)
    (СумДПУ імені А.С. Макаренка, Сумський відділ Українського географічного товариства, 2017) Смирнов Ігор Георгійович; Smyrnov Ihor Heorhiovych
    Розкрито концептуальні засади брендингу міста у міському туризмі. Визначено особливості міського туризму як комплексного різновиду туризму. Наведено основні етапи розробки та реалізації стратегії туристичного брендингу міста та охарактеризовано їхній зміст. Надано приклади з української туристичної практики. Розкрито особливості туристичного іміджу та туристичного бренду міста, як туристичного осередку з підвищеною концентрацією туристів. Викладено концептуальні засади іміджмейкингу та брендингу міста, як процесів формування іміджу міста та розробки його бренду з розкриттям шляхів і засобів їхнього ринкового просування у взаємозв’язку. Наведено приклади з світової практики іміджмейкингу та брендингу міст, як туристичних дестинацій та туристичних об’єктів всередині міст – старовинних замків, музеїв, парків розваг тощо. Запропоновано рекомендації щодо туристичного іміджмейкингу та брендингу міст України.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук