Перегляд за Автор "Slyk Ursula"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Proces rozwijania postawy twórczej dziecka podczas zajęć muzycznych i zintegrowanych w szkole podstawowej – doświadczenia polskie(2014) Слик Урсула; Slyk UrsulaПольська педагогіка популяризує такі концепції виховання й навчання, які відповідають сучасному етапу суспільного розвитку, коли актуалізується потреба в особистості, здатної до творчого мислення й самореалізації. У навчально-виховному процесі розвиток креативності повинен супроводжуватися формуванням моральних цінностей з опорою на відповідальність та витривалість. Сутнісну характеристику творчих музичних занять становить стимулювання уяви, креативного мислення та творчої спрямованості особистості. Переживання і засвоєння музики відіграють вагому роль в основній школі, а вчитель повинен стимулювати активність дитини через зацікавлення музичною творчістю. Потрібно не тільки надавати знання, але й, перед усім, впливати на емоційність і безпосередність кожної дитини. У статті презентована дослідницька програма розвитку творчої позиції учнів на музичних та інтегрованих заняттях в основній школі.Документ Rozwijanie muzycznej aktywności twórczej dziecka w edukacji wczesnoszkolnej(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Слик Урсула; Slyk Ursula; Кісєль Мірослав; Kisiel MiroslavСучасна педагогіка намагається побудувати такі концепції виховання й навчання, які були б сумісні з розвитком молодої людини, здатної до функціонування в реальному, повному змін і перетворень світі. У зв’язку з цим необхідною є підготовка молоді бути готовими вирішувати проблеми, творчо мислити, самореалізуватися, прагнути до створення моральних цінностей, заснованих на відповідальності й безпеці, а також формувати наполегливість і креативність. Дана стаття присвячена розгляду проблеми розвитку творчого становлення молодших школярів і факторів, що стимулюють цей процес. Представлено опис проекту Музичних творчих майстерень, що є однією з форм педагогічних інновацій.Документ Музичні здібності в перспективі стимульованої творчої діяльності дітей в початковій освіті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Слик Урсула; Slyk Ursula; Кісєль Мірослав; Kisiel MiroslavW artykule przedstawiono problem kształtowania u dzieci w wieku wczesnoszkolnym podstawowych uzdolnień muzycznych w obszarze słuchu muzycznego (rytmu i melodii) z perspektywy stymulowanej aktywności twórczej. W toku prowadzonej eksploracji wskazano zależność między celowo dobranymi działaniami muzycznymi a aktywnością twórczą uczniów klas pierwszych. Zaobserwowano, iż podczas realizowanego procesu znacząco rozwinęły się u badanych indywidualne zdolności słuchowe. Pomogły one wychowankom w eksperymentowaniu i odnajdywaniu skutecznych rozwiązań w obszarze różnych form aktywności muzycznej. Opisane zdolności pozwoliły również utrzymać na wysoki poziomie odczucie zadowolenia i radość oraz poczucie sprawstwa z wykonywanego zadania.