Перегляд за Автор "Sliuta Alina"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування топонімічної компетентності майбутніх учителів географії в умовах контекстної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Слюта Аліна; Sliuta AlinaУ статті проаналізовано педагогічні умови формування топонімічних компетентностей у майбутніх учителів географії. Наголошено, що головною метою майбутнього вчителя географії в професійній діяльності є необхідність правильно використовувати топоніми в своїй майбутній професії, що є результатом компетентнісно-культурологічного підходу в географічній освіті. Установлено, що технологія формування топонімічної компетентності має циклічний алгоритм формування. Автором спроєктована технологічна модель формування топонімічної компетентності майбутніх учителів географії, яка заснована на інтеграції компетентнісного та культурологічного підходів в умовах контекстної освіти.