Перегляд за Автор "Skvarcha Olha Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Грамматические упражнения как одно из наиболее эффективных средств обучения русского языка как иностранного на подготовительном факультете(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Скварча Ольга Миколаївна; Skvarcha Olha MykolaivnaВ статье рассматривается вопрос о грамматических упражнениях как одном из наиболее эффективных средств организации деятельности студентов при изучении русского языка как иностранного на подготовительном факультете.Документ Реалізація комунікативно-орієнтованого підходу в процесі навчання іноземних студентів російської мови(2016) Дегтярьова Тетяна Олегівна; Dehtiarova Tetiana Olehivna; Скварча Ольга Миколаївна; Skvarcha Olha MykolaivnaУ статті аналізується втілення особливостей комунікативного методу навчання у процесі роботи над посібником «Вступний курс російської мови» для студентів-іноземців. Представлені в підручнику матеріали мають країнознавчий характер. Тематико-ситуативний принцип відбору та організації навчального матеріалу, комплексна подача лінгвістичних одиниць сприяють формуванню та розвитку навичок і вмінь усіх видів мовленнєвої діяльності: говоріння, аудіювання, читання та письма. Посібник вдало поєднує системну подачу матеріалу та принцип активної комунікативності.Документ Роль автентичних відеотекстів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-іноземців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Дегтярьова Тетяна Олегівна; Dehtiarova Tetiana Olehivna; Скварча Ольга Миколаївна; Skvarcha Olha MykolaivnaУ статті досліджується використання автентичних відеотекстів на уроках російської мови як іноземної на початковому етапі. Відеоматеріали унікальні в порівнянні з іншими засобами навчання й розкривають широкі можливості для активної роботи на заняттях із іноземної мови. Ефективність застосування відеофільмів залежить не тільки від визначення їх місця в системі освіти, але й від того, наскільки раціонально організована структура відеозанять, як узгоджені навчальні можливості відеофільму з завданнями навчання. Результати дослідження можуть бути використані студентами та викладачами в процесі вивчення іноземної мови.