Перегляд за Автор "Skorolitnia Alina Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інноваційна компетентність учителя: рефлексія навколо поняття «навчальна програма»(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Скоролітня Аліна Іванівна; Skorolitnia Alina IvanivnaСтаття висвітлює інноваційну компетентність сучасного вчителя на тлі аналізу семантичного поля терміну «навчальна програма». Здійснено порівняння понять «модельна програма« і «навчальна програма«, визначено їх основні спільні та відмінні риси. Зокрема, модельна програма окреслює орієнтовну послідовність досягнення очікуваних результатів, у той час як навчальна програма конкретизує ці результати відповідно до навчального плану закладу освіти. Детально описано алгоритм створення навчальних програм, включаючи послідовність вивчення тем, розподіл навчального часу, формулювання очікуваних результатів, а також інтеграцію міжгалузевих проєктів. Підкреслена важливість творчої адаптації модельних програм до потреб конкретного закладу освіти та учнів. Визначено ключові аспекти, які забезпечують підготовку вчителів до ефективного використання модельних навчальних програм і адаптації їх до потреб освітнього процесу. Представлено рекомендації щодо інтеграції цих аспектів у зміст педагогічної освіти на етапі університетської підготовки.