Перегляд за Автор "Sipko Yu. O."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психолого-педагогічні аспекти роботи з обдарованими дітьми дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Сіпко Ю. О.; Sipko Yu. O.У статті розглянуто основні підходи до визначення поняття «обдарованість» та «обдаровані діти» й на їх основі проаналізовано характерні особливості обдарованих дітей. У представленій статті описано та схарактеризовано основні напрями роботи з обдарованими дітьми в дошкільному навчальному закладі. Встановлено, що системна робота вихователя ДНЗ з обдарованими дітьми спеціалізується на використанні різних психодіагностичних методик, методів, форм, які можуть бути доповненими анкетами батьків та спостереженнями вихователів і психологів за дитиною. З’ясовано, що обдарованість дитини проявляється й розвивається, насамперед, у творчій діяльності й зумовлюється мотивацією навчальної діяльності, характерологічними та індивідуальними особливостями прояву.