eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sierykh Larysa Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa Volodymyrivna
    У статті розкриті характер, зміст та сутність взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Зроблена спроба визначити основні аспекти, ключові структурні компоненти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Визначена концепція дослідження. Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів розглядається в єдності чотирьох рівнів: мегарівня, макрорівня, мезорівня, мікрорівня. Доведена ефективність дії даної концепції.
  • Документ
    Вивчення шкільних дисциплін у формуванні естетичного середовища учнів основної та старшої школи
    (2013) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa Volodymyrivna
    У статті розкрито результати експерименту відповідно теми дослідження. За розробленими анкетами було виявлено ступінь розуміння учнями сутності різних видів і жанрів мистецтва, ступінь ставлення учнів до вивчення шкільних дисциплін. Опитувані висловлювали своє ставлення з приводу достатньої кількості предметів, що вивчаються в їхньому класі для підвищення їх рівня культурологічного світогляду. Визначено рівень сприймання особистості педагога учнями в навчально-виховному процесі, що безпосередньо впливає на формування естетичного середовища учня. Сформульовано проміжні підсумки дослідження, результати відображені в таблицях.
  • Документ
    Нормативно-методичні основи взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa Volodymyrivna
    У статті розкрито основу концепції взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Першим рівнем концепції є мегарівень, основні структурні елементи якого і розглянуто в статті. До мегарівня концепції належать соціальна складова, система суспільних відносин, демографічна складова, законодавча, нормативна база дослідження, положення, концепції, нормативні та методичні документи, які діють в умовах взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти і прямо та опосередковано впливають на розвиток естетичної вихованості підлітків. Використовуючи теоретичні методи: аналіз, узагальнення, порівняння й зіставлення різних нормативно-методичних актів було з’ясовано контент змісту основних засад позашкільної та загальної середньої освіти в естетичному вихованні підлітків. Детально розглянуто нормативну базу дослідження.
  • Документ
    Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa Volodymyrivna
    Стаття розкриває напрями, зміст і методику формування естетичної культури школярів засобами театралізованої діяльності. В ній розглядаються різноманітні прийоми театральної діяльності, які характеризують творчу особистість, сприяють розвитку творчих здібностей школярів, впливають на формування їх естетичної культури.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук