Перегляд за Автор "Sierykh Larysa Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaУ статті розкриті характер, зміст та сутність взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Зроблена спроба визначити основні аспекти, ключові структурні компоненти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Визначена концепція дослідження. Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів розглядається в єдності чотирьох рівнів: мегарівня, макрорівня, мезорівня, мікрорівня. Доведена ефективність дії даної концепції.Документ Вивчення шкільних дисциплін у формуванні естетичного середовища учнів основної та старшої школи(2013) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaУ статті розкрито результати експерименту відповідно теми дослідження. За розробленими анкетами було виявлено ступінь розуміння учнями сутності різних видів і жанрів мистецтва, ступінь ставлення учнів до вивчення шкільних дисциплін. Опитувані висловлювали своє ставлення з приводу достатньої кількості предметів, що вивчаються в їхньому класі для підвищення їх рівня культурологічного світогляду. Визначено рівень сприймання особистості педагога учнями в навчально-виховному процесі, що безпосередньо впливає на формування естетичного середовища учня. Сформульовано проміжні підсумки дослідження, результати відображені в таблицях.Документ Нормативно-методичні основи взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaУ статті розкрито основу концепції взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Першим рівнем концепції є мегарівень, основні структурні елементи якого і розглянуто в статті. До мегарівня концепції належать соціальна складова, система суспільних відносин, демографічна складова, законодавча, нормативна база дослідження, положення, концепції, нормативні та методичні документи, які діють в умовах взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти і прямо та опосередковано впливають на розвиток естетичної вихованості підлітків. Використовуючи теоретичні методи: аналіз, узагальнення, порівняння й зіставлення різних нормативно-методичних актів було з’ясовано контент змісту основних засад позашкільної та загальної середньої освіти в естетичному вихованні підлітків. Детально розглянуто нормативну базу дослідження.Документ Формування естетичної культури молодших школярів засобами театралізованої діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Сєрих Лариса Володимирівна; Sierykh Larysa VolodymyrivnaСтаття розкриває напрями, зміст і методику формування естетичної культури школярів засобами театралізованої діяльності. В ній розглядаються різноманітні прийоми театральної діяльності, які характеризують творчу особистість, сприяють розвитку творчих здібностей школярів, впливають на формування їх естетичної культури.