Перегляд за Автор "Sidelnyk Nadiia Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Гуманізація навчального процесу в етнокультурній підготовці вчителя історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті розкривається сутність поняття гуманізм, гуманізація, гуманістичний підхід до освіти. Розглядається теоретичні аспекти гуманізації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. Визначені основні вимоги за яких відбувається процес гуманізації в етнокультурній підготовці вчителя історії.Документ Етнокультурна компетентність учителя як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті розкриваєте сутність поняття «компетенція», подано її визначення. Здійснено теоретичний аналіз підходів до розуміння сутності культури та етнокультури педагога. Розглянуто підходи педагогів до проблеми формування етнокультурноїкомпетентності майбутнього вчителя.Документ Контроль знань студентів – важливий компонент фахової підготовки вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті розглядаються основні вимоги до контроля знань, виокремлені головні функції контролю знань. В умовах запровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес вищої школи пропонуються основні форми, види і критерії оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Особливості процесу засвоєння етнологічного матеріалу студентами-істориками(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті розглядаються особливості процесу засвоєння знань етнологічного спрямування студентами-істориками, особлива увага звертається на дидактичні рівні іхзасвоєння. Розглядається модель дидактичної структури знань.Документ Педагогічні умови формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті розкрито сутність поняття «педагогічна умова» у філософській та педагогічній літературі. Виокремлено та охарактеризовано педагогічні умови підготовки вчителів історії, за яких формується етнокультурна компетентність.Документ Професійна компетентність майбутнього вчителя історії як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті аналізується компетентнісно–орієнтований підхід до навчання в педагогіці. Розкривається сутність понять «компетенція», «компетентність» та «професійна компетентність» учителя історії.Документ Розвиток критичного мислення у студентів(2016) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті проаналізовано сутність поняття «критичне мислення». Розкриваються концептуальні положення розвитку критичного мислення в студентів вищих педагогічних навчальних закладів . Детально розглянуті методи, форми і засоби формування критичного мислення у студентів.Документ Технологія формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сідельник Надія Валеріївна; Sidelnyk Nadiia ValeriivnaУ статті проаналізована сутність поняття педагогічна технологія, подається визначення етнокультурної компетентності вчителя історії та охарактеризована структура технології формування етнокультурної компетентності майбутнього вчителя історіїу процесі фахової підготовки.