Перегляд за Автор "Shynkarenko V. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дидактична гра як засіб формування етно-художньої культури молодших школярів на уроках музики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Шинкаренко В. В.; Shynkarenko V. V.У статті визначається сутність понять «етнічна культура», «етно- художня культура» на основі зіставлення, порівняння, узагальнення наукової інформації, аналізується дидактична гра як одна з найбільш ефективних форм активізації навчально-пізнавальної діяльності і формування етно-художньої культури молодших школярів.Документ Інформаційні технології як засіб патріотичного виховання учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів(2017) Шинкаренко В. В.; Shynkarenko V. V.У статті розглядається важлива проблема використання інформаційних технологій як засобу патріотичного виховання учнів у навчально-виховному процесі загальноосвтініх навчальних закладів. На основі аналізу наукових досліджень, ми дійшли висновку, що комп'ютерні технології сьогодні покликані стати не додатковим «доважком» у навчанні, а одним з сучасних засобів патріотичного виховання учнів. Відомо стало, що останнім часом кількість учнів, які уміють користуватися комп’ютером, зросла. Однак, як виявлено в багатьох дослідженнях, учні знайомі в основному з ігровими комп’ютерними програмами, використовують комп’ютерну техніку для розваг. При цьому освітні, мотиви роботи з комп’ютером стоять на останнім місці. А використання викладачами традиційних методик і засобів патріотичного виховання виявляються недостатніми для виконання підвищених вимог до рівня підготовки випускників школи. Таким чином, можна зробити висновок, що для вирішення проблеми патріотичного виховання комп’ютер використовується недостатньо. У статті також представлене порівняння чому комп’ютер як засіб патріотичного виховання краще за книгу, виділено основні напрямки впровадження комп’ютерної техніки в освіті з метою патріотичного виховання. Виявлено як саме комп’ютерні програми дозволяють поступово надавати знання патріотичного змісту, викликати співпереживання, дозволяють здійснювати самоконтроль та самокорекцію навчально-пізнавальної діяльності, що має бути на кожному уроці. На основі аналізу наукової літератури нами виділено три різновиди патріотизму: етнічний патріотизм; територіальний; державний патріотизм. Також ми визначили на яких формах класної та позакласної роботи краще використовувати інформаційні технології з метою патріотичного виховання: самостійна та індивідуальна робота, конкурси, тематичні уроки, свята, гуртки, фестивалі патріотичної пісні, архівно-пошукова робота.