Перегляд за Автор "Shulkova V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Peer Learning as a Way of Developing an Inclusive Educational Environment(2015) Шулкова В.; Shulkova V.; Ванчова Алица; Vanchova AlytsaУ статті розглядаються можливості вдосконалення інклюзивного освітнього середовища, у якому виховується учень із синдромом Дауна. Наші висновки про переваги використання взаємного навчання/ репетиторство, створення спільних експертних груп у галузі інклюзивної освіти підтвердили претензії та висновки Європейського агентства розвитку спеціальної та інклюзивної освіти [3, 4, 5]. Практична значущість та перспективи використання взаємного навчання сприймається як унікальна можливість для досягнення кращих академічних результатів, а також можливість підвищити соціальний статус вихованців з обмеженими можливостями здоров’я, тому ми рекомендуємо це в якості ефективної стратегії інклюзивної освіти.