eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shulha Nataliia Viktorivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Моделювання у процесі навчання елементів лінійної алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia Viktorivna
    У статті виділено основні види економічних задач, математичні моделі яких можна дослідити з використанням методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії (моделі сукупної реалізації, витрат, планування в умовах обмежених ресурсів, випуску продукції, поновлення таблиць економічних даних, лінійні моделі вартості перевезень, ринку капіталу тощо). Розглянуто можливість розв'язання таких задач засобами табличного процесора MS Excel.
  • Документ
    Можливості застосування комп’ютерних технологій для визначення числових характеристик випадкових величин
    (2013) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia Viktorivna
    В статті наголошується на необхідності використання комп’ютерної техніки в процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у сучасних соціально-економічних умовах. Розглянуто можливості застосування пакетів прикладних програм MS Excel та MathCad у курсі Теорії ймовірностей та математичної статистики. Представлено приклади застосування вбудованих функцій MS Excel та інструментів MathCad під час вивчення теми «Числові характеристики випадкових величин».
  • Документ
    Стохастична підготовка майбутніх економістів у навчальних закладах Німеччини
    (2014) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia Viktorivna
    У статті проведено аналіз підходів до стохастичної підготовки майбутніх економістів у Федеративній Республіці Німеччина. Змістове наповнення стохастичної підготовки в початковій школі розкрито через поєднання змістових (дані, частота та ймовірність) та загальних (представлення інформації; аргументація; вирішення проблем; моделювання; автоматизація) компетенцій. У середній школі зміст навчання стохастики сформовано як результат взаємодії змістових (дані та визначення шансів), процесуальних математичних (здатність до математичного обґрунтування; розв’язування математичних задач; математичне моделювання; використання математичних понять; застосування символічних, формальних та технічних елементів математики; здатність використання математики в комунікації) та загальних (відтворювання; встановлення залежності; узагальнення та рефлексія) компетенцій. Зміст курсу стохастики в навчанні майбутніх економістів у вищих навчальних закладах Німеччини представлено на прикладі модулів Статистика І (Описова статистика та теорія ймовірностей) та Статистика ІІ (Узагальнююча статистика).

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності