Перегляд за Автор "Shulha Nataliia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моделювання у процесі навчання елементів лінійної алгебри та аналітичної геометрії майбутніх економістів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia ViktorivnaУ статті виділено основні види економічних задач, математичні моделі яких можна дослідити з використанням методів лінійної алгебри та аналітичної геометрії (моделі сукупної реалізації, витрат, планування в умовах обмежених ресурсів, випуску продукції, поновлення таблиць економічних даних, лінійні моделі вартості перевезень, ринку капіталу тощо). Розглянуто можливість розв'язання таких задач засобами табличного процесора MS Excel.Документ Можливості застосування комп’ютерних технологій для визначення числових характеристик випадкових величин(2013) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia ViktorivnaВ статті наголошується на необхідності використання комп’ютерної техніки в процесі підготовки висококваліфікованих фахівців у сучасних соціально-економічних умовах. Розглянуто можливості застосування пакетів прикладних програм MS Excel та MathCad у курсі Теорії ймовірностей та математичної статистики. Представлено приклади застосування вбудованих функцій MS Excel та інструментів MathCad під час вивчення теми «Числові характеристики випадкових величин».Документ Стохастична підготовка майбутніх економістів у навчальних закладах Німеччини(2014) Шульга Наталія Вікторівна; Shulha Nataliia ViktorivnaУ статті проведено аналіз підходів до стохастичної підготовки майбутніх економістів у Федеративній Республіці Німеччина. Змістове наповнення стохастичної підготовки в початковій школі розкрито через поєднання змістових (дані, частота та ймовірність) та загальних (представлення інформації; аргументація; вирішення проблем; моделювання; автоматизація) компетенцій. У середній школі зміст навчання стохастики сформовано як результат взаємодії змістових (дані та визначення шансів), процесуальних математичних (здатність до математичного обґрунтування; розв’язування математичних задач; математичне моделювання; використання математичних понять; застосування символічних, формальних та технічних елементів математики; здатність використання математики в комунікації) та загальних (відтворювання; встановлення залежності; узагальнення та рефлексія) компетенцій. Зміст курсу стохастики в навчанні майбутніх економістів у вищих навчальних закладах Німеччини представлено на прикладі модулів Статистика І (Описова статистика та теорія ймовірностей) та Статистика ІІ (Узагальнююча статистика).