Перегляд за Автор "Shulha Iryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Завдання та структура адаптаційно-коректувального тренінгу з російської мови для іноземних студентів 1 курсу нефілологічного профілю навчання(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Шульга Ірина; Shulha IrynaУ статті розглянуто проблеми входження іноземних студентів до академічного простору навчального закладу, запропоновано структуру адаптаційно- коректувального тренінгу з російської мови, обґрунтовано необхідність формування загальнонавчальних умінь, умінь самоконтролю та самокорекції.Документ Тренінг із іноземної мови професійного спрямування для студентів І курсу немовних спеціальностей(2016) Шульга Ірина; Shulha IrynaМетою статті є опис тренінгів для розвитку професійно-орієнтованої комунікативної компетентності. Використано метод аналізу можливостей тренінгових технологій для інтенсифікації навчального процесу. Базовою процедурою тренінгу є групова дискусія. Анкетування виявило актуальні комунікативні ситуації, що визначаються описом ролей і сценарієм. Структурними елементами тренінгу слугують ситуативно-тематичні розділи – епізоди. Способи словесної реалізації програм спілкування вивчаються на заняттях з мови. Підхід до структурування й систематизації матеріалу вирішує інваріантні завдання мовної підготовки, а також варіативні завдання, актуальні для студентів конкретної спеціальності.