eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shuda Iryna Oleksandrivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Вебінари – форма дистанційного навчання обдарованих дітей і профорієнтаційної роботи зі школярами
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna; Захарченко Надія Миколаївна; Zakharchenko Nadiia Mykolaivna
    Нова дистанційна форма роботи з обдарованими дітьми – веб семінари. Наводиться план заняття «Основні задачі на відсотки. Прості та складні відсотки». Запропоновано переглянути відеоролик на YouTubе. Дана форма навчання є корисною для школярів і допомагає їм отримати поглиблені знання вибраних розділів математики.
  • Документ
    Використання «Робочих зошитів з математики» для самостійної роботи студентів
    (2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna
    Дані робочі зошити використовуються при вивченні основних розділів вищої математики. Доступ до них мають студенти в Інтернет ресурсі на сайті університету. Як приклад розглянутий розділ «Визначений інтеграл». Однією з переваг у використанні даних дидактичних матеріалів є диференційований підхід у навчанні, що дозволяє здійснювати індивідуальний підхід до студентів, враховуючи їх різні здібності.
  • Документ
    Деякі особливості принципів науковості у викладанні математичних дисциплін у ВНЗ
    (2015) Одарченко Наталія Іванівна; Odarchenko Nataliia Ivanivna; Шуда Ірина Олександрівна; Shuda Iryna Oleksandrivna
    У статті розглянуто основні проблеми, протиріччя та тенденції розвитку математичної освіти в університетах, а саме: основні підходи та наукові принципи у викладанні математичних дисциплін та перспектив їх використання в навчальному процесі. Рівень математичної підготовки студентів повинен бути таким, щоб дати їм можливість у майбутньому створювати й упроваджувати нові технології та моделювати різні процеси, керувати новітніми інженерними машинами. У сучасних умовах найбільш широко використовуються частково-пошуковий і дослідницький методи, прийоми і способи, які забезпечують сприйняття інформації, що надходить через різні засоби навчання і самопізнання за допомогою різних засобів навчання.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук