Перегляд за Автор "Shpak Valentyna Pavlivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організація навчально‐пізнавальної та виховної діяльності молодших школярів у групі подовженого дня(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Яцина Світлана Миколаївна; Yatsyna Svitlana Mykolaivna; Шпак Валентина Павлівна; Shpak Valentyna Pavlivna; Гуйван Людмила Вікторівна; Huivan Liudmyla ViktorivnaСтаттю присвячено аналізу особливостей організації навчально‐ пізнавальної та виховної діяльності молодших школярів у групі продовженого дня в початковій школі. З’ясовано основні завдання та методи роботи з учнями в умовах позаурочного часу. Окреслено ключові аспекти та педагогічні умови ефективної організації роботи вихователя в групі подовженого дня. Охарактеризовано основні етапи режиму групи подовженого дня, такі як організаційний момент, прогулянка, самопідготовка, дозвіллєва діяльність, харчування та оздоровчі заходи. Розглянуто нормативно‐правові документи, що регулюють діяльність групи подовженого дня. З’ясовано доцільність упровадження інноваційних методів навчання, засобів та технологій, що відповідають стандартам Нової української школи. Проаналізовано специфіку та особливості роботи вихователя в групі подовженого дня в Новій українській школі..Документ Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Литвин Інна Миколаївна; Lytvyn Inna Mykolaivna; Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Zorochkina Tetiana Serhiivna; Шпак Валентина Павлівна; Shpak Valentyna PavlivnaУ статті розглянуто психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Обґрунтовано важливість врахування вікових особливостей розвитку молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Дослідження показує, що цей період є важливим для формування моральних цінностей, активного розвитку особистості, пізнавальних процесів та емоційної стійкості. Висвітлено фактори, які впливають на розвиток дітей молодшого шкільного віку, включають генетичні особливості, стан здоров'я, соціальну ситуацію, оточення та організацію освітнього процесу. Нестабільність цих факторів вимагає подальших досліджень і розробок для врахування змін в сучасній освіті.