eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shmatkov Daniil"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Редукція змісту навчання інновацій у галузях технічних наук
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Шматков Даніїл; Shmatkov Daniil
    Статтю присвячено теоретичному аналізу актуальної проблеми розробки формалізованого змісту навчання інновацій з технічних дисциплін, що забезпечує узгодження часу, відведеного на навчання, із обсягом навчальної інформації, характеризується гнучкістю та адаптивністю до постійного оновлення, відображає специфіку предметної галузі та забезпечує поєднання рівня педагогічної майстерності викладача із прийнятною для студентів складністю пропонованих фактів, понять, відношень і структур. Запропоновано впровадження редукованого змісту, що поєднує відомі розробки в сучасних галузях навчання методології інноваційного процесу, каузального навчання та навчання соціальної відповідальності.
  • Документ
    Розробка методу редукції змісту навчання моніторингу охорони та використання лісових ресурсів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шматков Даніїл; Shmatkov Daniil; Бєлікова Надія; Bielikova Nadiia; Шелковий Олександр; Shelkovyi Oleksandr
    Розроблено метод вертикальної редукції змісту навчання моніторингу охорони та використання лісових ресурсів середовища існування. Зміст навчання обґрунтовано, перевірено й підтверджено методами математичної статистики, що дозволило трансформувати якісні змінні «достатньо» та «важливо» в кількісні змінні. Розроблений метод дидактичної редукції забезпечує узгодженість вимог до навчання та рівня складності змісту. Основними методами, що застосовувались у дослідженні, є метод теоретичного аналізу науково-технічної та науково- методичної літератури, вивчення й узагальнення досвіду розробки методів дидактичної редукції, методи ентропії, регресії та кластеризації.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук