Перегляд за Автор "Shkurupii Kateryna Ihorivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості впровадження гурткової роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шкурупій Катерина Ігорівна; Shkurupii Kateryna IhorivnaУ статті розкрито особливості впровадження гурткової роботи для учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладу. Головною метою позакласної гурткової роботи для учнів означеної нозології є створення умов для творчого, інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей у вільний від навчання час, задоволення їхніх освітніх потреб. Раціональна організація позакласної гурткової роботи сприяє більш глибокому і всебічному розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями, допомагає позитивно вирішувати завдання корекції і компенсації наявних порушень психофізичного розвитку.Документ Розвиток творчого самовираження учнів з інтелектуальними порушеннями в процесі гурткової роботи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шкурупій Катерина Ігорівна; Shkurupii Kateryna Ihorivna; Колишкін Олександр Володимирович; Kolyshkin Oleksandr VolodymyrovychОб’єктом дослідження є процес творчого самовираження дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього процесу. Предмет дослідження – шляхи розвитку творчого самовираження дітей з інтелектуальними порушеннями середнього шкільного віку в процесі гурткової роботи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність змісту гурткової роботи для розвитку творчого самовираження дітей з інтелектуальними порушеннями середнього шкільного віку в умовах закладу спеціальної освіти. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти процесу розвитку творчого самовираження учнів з інтелектуальними порушеннями, дано визначення основних понять, проаналізовано особливості процесу розвитку творчого самовираження дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціального освітнього закладу. У другому розділі висвітлено організацію процесу розвитку творчого самовираження учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах освітнього закладу, визначено показники і стан розвитку творчого самовираження в дітей середнього шкільного віку з інтелектуальними порушеннями та критерії їх оцінювання, розкрито особливості впровадження гурткової роботи в спеціальній школі для учнів з інтелектуальними порушеннями. У третьому розділі обґрунтовано експериментальну перевірку ефективності гурткової роботи в процесі розвитку творчого самовираження учнів з інтелектуальними порушеннями, висвітлено зміст процесу розвитку творчого самовираження в учнів з інтелектуальними порушеннями середнього шкільного віку в процесі гурткової роботи в умовах спеціального освітнього закладу. На заняттях з дітьми акцентували увагу учнів не на виготовлення конкретного виробу, а на її конструктивній побудові, загальній закономірності пристрою виробу цього типу, демонстрували варіанти, щоб діти змогли б вдома самостійно зробити потрібний виріб. Проведено аналіз результативності формувальної частини експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження. Окремі результати дослідження доповідалися під час проведення «Круглого столу» з проблем психолого-педагогічної і соціальної реабілітації, соціально-трудової адаптації та інтеграції дітей з обмеженими можливостями здоров’я в рамках проблемної групи за темою «Формування безперешкодного середовища для життєдіяльності дітей з обмеженими можливостями здоров’я»; під час участі у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2020 р., м. Суми); під час участі у VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (травень, 2021 р., м. Суми); під час участі у VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (листопад 2021 р., м. Суми). Матеріали магістерського дослідження висвітлені у 2 публікаціях. Загальний обсяг роботи – 94 сторінки, з них – 72 сторінки основного тексту, 9 рисунків, 12 таблиць, 80 джерел.