Перегляд за Автор "Shevchenko Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cоціально-педагогічні умови формування гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шевченко Тетяна; Shevchenko Tetiana; Полякова Ольга Михайлівна; Poliakova Olha MykhailivnaУ статті обґрунтована актуальність формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ. Авторкою визначено та розкрито соціально-педагогічні умови формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ. Окреслено концептуальні положення щодо змісту процесу формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ та виділено основні соціально-педагогічні умови її формування у процесі соціального супроводу. Для досягнення поставленої мети використано комплекс методів дослідження: теоретичних та емпіричних. Дослідниця обґрунтовує необхідність упровадження визначених соціально-педагогічних умов формування гендерної компетентності батьків-вихователів ДБСТ та характеризує відповідний зміст і провідні принципи їх реалізації.Документ Підготовка кандидатів та підвищення виховного потенціалу батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу: здобутки, проблеми і перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шевченко Тетяна; Shevchenko TetianaУ статті здійснено спробу аналізу досвіду підготовки кандидатів та підвищення виховного потенціалу батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу в Україні в контексті проблеми формування гендерної компетентності батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. Автором статті використані теоретичні та емпіричні методи дослідження: аналіз науково- педагогічної літератури, порівняння програм підготовки кандидатів у батьки- вихователі та навчання батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, контент-аналіз документів. Обґрунтовано необхідність удосконалення системи підготовки кандидатів та підвищення виховного потенціалу батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу. Автор статті приходить до висновку щодо необхідності інтегрування гендерних знань до змісту програм підготовки батьків- вихователів та програми підвищення їх виховного потенціалу, а також напрацювання технології формування гендерної компетентності батьків- вихователів ДБСТ у контексті їх педагогічної діяльності.