Перегляд за Автор "Shevchenko Anastasiia Serhiivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Естрадно-джазова освіта в Україні: проблеми розвитку(ФОП Цьома С. П., 2018) Шевченко Анастасія Сергіївна; Shevchenko Anastasiia SerhiivnaУ статті висвітлено особливості вітчизняної естрадно-джазової освіти. Проаналізовано її стан у сучасних умовах розвитку освітньої діяльності на прикладах навчальних закладів різного рівня акредитації: музичні школи, музичні училища, виші. Визначено осередки пропаганди естрадно-джазової освіти: профільні журнали, радіо - і телепередачі, концерти, фестивалі й конкурси, мережі магазинів із наявністю асортименту джазової музики, енциклопедичні видання тощо.Документ Специфіка вокально-джазової культури виконавців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Шевченко Анастасія Сергіївна; Shevchenko Anastasiia SerhiivnaУ статті розглянуто специфіку вокально-джазової культури виконавців, яка визначається особливими способами інтонування, ритмічною основою, манерою виконання, джазовою гармонією, джазовою атакою, специфічним фразуванням, артикуляцією, використанням унікальних прийомів джазового співу, імпровізацією на основі сформованих джазових стандартів. Проаналізовано джазовий та академічний вокал.Документ Формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Шевченко Анастасія Сергіївна; Shevchenko Anastasiia SerhiivnaУ дисертації вперше здійснено цілісний науковий аналіз проблеми формування вокально-джазової культури підлітків (у музичних школах і позаурочній роботі закладів загальної середньої освіти), зокрема розкрито сутність і компонентну структуру поняття «вокально-джазова культура підлітків»; з’ясовано стан розробленості проблеми формування вокально-джазової культури підлітків у вітчизняній та зарубіжній педагогіці; розроблено й теоретично обґрунтовано методику (наукові підходи, дидактичні принципи, етапи, педагогічні умови та методи) формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу; виявлено підготовчий, основний і завершальний етапи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу; визначено педагогічні умови (конструювання освітнього процесу з урахуванням вікових та індивідуальних можливостей дітей щодо сприймання та виконання вокально-джазової музики; системне та комплексне формування в підлітків усіх компонентів вокально-джазової культури з їх послідовним акцентуванням на різних етапах вокального навчання; надання можливостей для систематичної вокально-творчої самореалізації, урізноманітнення досвіду джазової музично-виконавської діяльності підлітків); виокремлено методи формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу – загальні вокально-педагогічні (концентричний; пошуковий; фонетичний; уявного або внутрішнього співу; порівняльного аналізу) та спеціальні («слухацько-джазова скарбничка», технічні вокально-джазові вправи; творчі вокально-джазові завдання, зокрема інтерпретація та імпровізація у джазовому стилі тощо); визначено мотиваційно-ціннісний, компетентнісно-когнітивний, особистісно-розвивальний, виконавсько-творчий критерії, відповідні показники та рівні сформованості вокально-джазової культури підлітків; експериментально перевірено ефективність розробленої методики на заняттях з естрадного співу у музичних школах і позаурочній роботі закладів загальної середньої освіти; конкретизовано зміст і структуру феномена «вокально-джазова культура» у контексті вокального навчання підлітків; методи і прийоми формування вокально-джазової культури підлітків на заняттях з естрадного співу; подальшого розвитку набули особистісно-розвивальний, діяльнісний, компетентнісний, культурологічний наукові підходи і дидактичні принципи систематичності, наочності, єдності художньо-емоційного і технічного.