Перегляд за Автор "Shekhavtsova Svitlana Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічна рефлексія як концептуальне положення формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Шехавцова Світлана Олександрівна; Shekhavtsova Svitlana OleksandrivnaУ статті на основі вивчення наукових джерел представлено теоретичне обґрунтування поняття педагогічної рефлексії як концептуального положення формування суб'єктності студента, що забезпечує майбутньому педагогу готовність діяти в ситуації з високим рівнем невизначеності, здатність переосмислювати стереотипи свого професійно-педагогічного та особистісного досвіду, та визначення функції рефлексії в системі формування суб'єктності студента педагогічного університету.Документ Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки(2015) Шехавцова Світлана Олександрівна; Shekhavtsova Svitlana OleksandrivnaУ статті розглянуто процес формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Ґрунтуючись на розумінні педагогічної системи, як сукупності взаємозалежних і взаємодіючих між собою компонентів, які утворюють цілісність, єдність, автор запропонував цикл системи формування суб’єктності студентів. У результаті дослідження було окреслено та охарактеризовані етапи становлення й функціонування процесів, орієнтованих на самоформування студентами практичної готовності до виконання певних педагогічних функцій, які передбачають наявність суб’єктності у студентів. Перспективи подальших наукових розвідок вбачаємо в розробці педагогічної моделі формування суб’єктності студентів.