Перегляд за Автор "Shchetyna Tetiana"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості прояву шкільної тривожності в дітей із затримкою психічного розвитку(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Щетина Тетяна; Shchetyna Tetiana; Hashenko Olena; Гашенко ОленаУ статті йдеться про важливість розрізнення термінів «тривожність», «тривога», «страх». Наведено низку поглядів науковців на ці поняття. Зазначено про основні види тривожності, зокрема, ситуативна тривожність.Зроблено акцент на тому, що найчастіше тривожність проявляється у дітей із затримкою психічного розвитку. Це зумовлено труднощами, з якими зустрічаються діти при виконанні завдань, що викликають у них різкі емоційні реакції, афективні спалахи. Розкрито поняття «шкільна тривожність», подано інформацію про причини, що призводять до шкільної дезадаптації. З’ясовано, що шкільна тривожність є ознакою шкільної дезадаптації та негативно впливає на всі сфери життєдіяльності учня, зокрема і на навчальну діяльність. Узагальнено, що тривога є однією з причин шкільних труднощів.