Перегляд за Автор "Shcherbyna-Yakovleva Olena Yukhymivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Деструктивність як атрибут людського самовиявлення: уточнення поняття і перспективи наукових розвідок(2015) Щербина-Яковлева Олена Юхимівна; Shcherbyna-Yakovleva Olena YukhymivnaЗапропоновано поширити уявлення про деструктивність особистості, і особливу увагу приділити надбаним соціокультурним властивостям індивіда. Деструктивність повинна буди вивченою філософською антропологією та філософією культури як специфічний тип людського світовідношення. Комплексний підхід до вивчення деструктивності вимагає її співставлення з конструктивністю. Також прояви деструктивності у людській діяльності повинні бути розглянутими з погляду синергетичної методології як складники інноваційних процесів у нелінійному розвитку соціуму та культури.Документ Компетенції та компетентності: оновлення категоріального апарата в інноваційних технологіях вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Щербина-Яковлева Олена Юхимівна; Shcherbyna-Yakovleva Olena YukhymivnaУ статті схарактеризовано категорії «компетенції» та «компетентності», що актуалізовані в останні роки у зв’язку з розробленням інноваційних концепцій вищої освіти, орієнтованої на європейські стандарти. Визначено зміст категорії компетенції як сфери фахової діяльності, обмеженої правовими та соціокультурними нормативами. Розкрито зміст категорії компетентностей як продуктивного, з погляду необхідності переходу до формалізованих і стандартизованих технологічних програмних засобів, позначення сукупності очікуваних або отриманих результатів навчання у вищому навчальномузакладі.Документ Становлення соціальної педагогіки як сфери наукового знання: співіснування різнорівневих понятійних парадигм(2010) Щербина-Яковлева Олена Юхимівна; Shcherbyna-Yakovleva Olena YukhymivnaУ статті обґрунтовано тезу про те, що соціальне формування людини як складова світового історичного процесу відображається у багатьох своїх аспектах різними науками – від історії до прикладних педагогічних дисциплін. Соціальна педагогіка потенційно є тією наукою, яка зобов’язана віддзеркалювати не тільки завдання соціальної допомоги або профілактики девіантності, а й насамперед загальні закони становлення та розвитку людини в історичному просторі. Підґрунтям її інноваційного розвитку є асиміляція понятійних парадигм загальнонаукових і суміжних теорій.Документ Інтегрований соціально-педагогічний процес як рушійна сила соціокультурного розвитку (проблема поглиблення категоріальної бази соціально-педагогічної теорії)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Щербина-Яковлева Олена Юхимівна; Shcherbyna-Yakovleva Olena YukhymivnaУ статті розглянуто проблему поглиблення методологічних уявлень сучасного соціально-педагогічного знання й уточнено уявлення про знання категорії «соціально-педагогічний» процес.