Перегляд за Автор "Shcherbak Ihor"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модель формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до громадянського виховання учнів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Щербак Ігор; Shcherbak IhorУ статті в результаті аналізу психолого-педагогічної й навчально-методичної літератури, вивчення нормативних документів про діяльність закладів освіти, узагальнення передового педагогічного досвіду, а також за допомогою моделювання представлено теоретичні підходи до обґрунтування основних складників моделі формування готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до громадянського виховання учнів. Це дозволило створити підґрунтя для практичної експериментальної перевірки зазначеної моделі, зокрема - відповідних організаційно-педагогічних умов і шляхів їх створення, що є перспективою подальших наукових досліджень.Документ Основні напрями підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до громадянського виховання учнів(2016) Щербак Ігор; Shcherbak IhorУ статті висвітлено оптимальні напрями підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до громадянського виховання учнів у сучасних умовах на основі вивчення й аналізу літератури, інтегрування та конкретизації досліджуваних явищ. Розкриття змісту зазначених напрямів (реалізація змістового модуля; упровадження проектів громадянської спрямованості; керування педагогічною практикою) дає змогу комплексно підійти до організації освітньої діяльності в музично-педагогічних закладах із позицій особистісного, діяльнісного, компетентнісного й системного підходів. У подальшому доцільно дослідити питання організації громадянського самовиховання студентів.Документ Професійні властивості майбутніх учителів музичного мистецтва(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Щербак Ігор; Shcherbak IhorУ статті шляхом вивчення й аналізу документів, психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, інтегрування та конкретизації визначено сутність поняття «професійні властивості вчителя музичного мистецтва»; уточнено професійні властивості особистості вчителя-музиканта; окреслено та схарактеризовано основні професійно значущі й особистісні якості майбутніх учителів музичного мистецтва. У результаті створено основу для визначення організаційно-педагогічних умов формування професійних властивостей майбутніх учителів музичного мистецтва, а також - для розробки на їх основі моделі, що є перспективами подальших наукових розвідок.