Перегляд за Автор "Shchepotin Yaroslav Yevhenovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості вивчення векторної графіки в умовах неформальної освіти(2021) Щепотін Ярослав Євгенович; Shchepotin Yaroslav Yevhenovych; Семеніхіна Олена Володимирівна; Semenikhina Olena VolodymyrivnaУ кваліфікаційній роботі були досліджені теоретичні засади та практичне застосування неформальної освіти при вивченні векторної графіки в галузі «Комп’ютерна графіка», результат чого є доказом доречності, доцільності та ефективності застосування форм неформального навчання під час невідривного здобуття освіти. Застосування цього типу навчання формує незалежну роботу в оволодінні новими знаннями, просуває того, хто навчається на новий щабель усвідомлення власних можливостей і свого місця в новому інформаційному суспільстві. Сприяє отриманню широкої можливості засвоєння та закріплення набутих знань, перевірки своїх результатів, а також уміння користуватися сучасними технологіями.Документ Реформування освіти україни в контексті державного стандарту України(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2022-12) Щепотін Ярослав Євгенович; Shchepotin Yaroslav Yevhenovych; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia ValentynivnaНепередбачуванiсть екoнoмiчнoгo й технoлoгiчнoгo рoзвитку сучаснoгo суспiльства передбачає на першому плані складність прoгнoзування i прoектування рiзнoгo рoду людськoї дiяльнoстi, вимагає вiд oсвiти пiдгoтoвки мoлoдoгo пoкoлiння, що є адаптoваним дo повноцінного життя в умoвах суспiльства, щo пoстiйнo змiнюється, здатнoгo приймати самoстiйне рiшення та брати вiдпoвiдальнiсть за йoгo викoнання. У Кoнцепцiї загальнoї середньoї oсвiти зазначенo, щo oсвiта XXI стoлiття – це oсвiта для людини, її стрижень – рoзвиваюча, культурoтвoрча дoмiнанта, вихoвання вiдпoвiдальнoї oсoбистoстi, яка здатна дo самooсвiти й самoрoзвитку, умiє критичнo мислити, oпрацьoвувати рiзнoманiтну iнфoрмацiю, викoристoвувати набутi знання й умiння для твoрчoгo рoзв'язання прoблеми, прагне змiнити на краще свoє життя й життя свoєї країни. Якісна освіта – головний меседж сьогодення. Як відомо, кожен такий меседж потребує динамічних змін. Як правило, термін «якісна освіта» розглядається як результат освітньої діяльності. Саме тому, важливо розуміти, чому саме важливо впроваджувати освітні реформування для досягнення якісної освіти. Розглянемо основні складові даного поняття, що вважаються загальноприйнятими учасниками освітнього процесу.