Перегляд за Автор "Sharypova Nina Yevhenivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування в учнів початкових класів із ТПМ усвідомленого орієнтування на морфему як мовну одиницю, що має двопланову організацію (план вираження і план змісту)(ФОП Цьома, 2015) Гриненко Олена Миколаївна; Hrynenko Olena Mykolaivna; Шарипова Ніна Євгенівна; Sharypova Nina Yevhenivna; Шарипова Марина; Sharypova MarynaУ статті розглядається проблема формування в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення усвідомленого орієнтування на морфему як мовну одиницю, що має двопланову організацію, а саме, план вираження (звукову організацію) і план змісту. Важливою умовою мовленнєвого розвитку молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення є робота над збагаченням й увиразненням їхнього словника, формування вмінь правильно, точно й образно використовувати лексику рідної мови в процесі продукування власних висловлювань. Школярам необхідно володіти достатнім словниковим запасом (під час добору спільнокореневих слів), уміти визначати різницю між лексичним і граматичним значеннями слова, володіти операціями вибору й комбінування необхідних морфем.