Перегляд за Автор "Sharpylo Olena Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До питання відхилень поведінки дітей з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna; Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena VolodymyrivnaУ статті представлено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених щодо порушень поведінки дітей молодшого шкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. Визначено зв'язок причин, факторів, специфіки прояву поведінкових порушень із мовленнєвими порушеннями.Документ Психологічні особливості поведінки дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena Volodymyrivna; Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara HryhorivnaУ сучасному житті існує безліч факторів, що впливаючи на людину змінюють її психічний стан, установки, відношення до інших людей, провокують появу небажаних форм поведінки. Здатність до саморегуляції поведінки, до формування комунікативних навичок набувають у сучасному житті особливої актуальності. Насамперед це стосується найбільш вразливих категорій дітей, а саме дітей із особливими потребами. Нашу увагу привернули діти молодшого шкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Цим дітям дуже важко адаптуватись до наявних труднощів. Перепоною для повноцінного спілкування стають мовленнєві порушення, патохарактерологічні невротичні реакції, страх мовлення, агресивність. Важливо вчасно корегувати небажані прояви поведінки у таких дітей, всіляко підтримувати впевненість у власних силах.Документ Теоретичний аналіз типів конфліктної поведінки дітей з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna; Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena VolodymyrivnaНа основі теоретичного аналізу вітчизняної й закордонної наукової літератури в статті визначено, що діти молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення є особливою категорією, яка потребує своєчасної психологопедагогічної допомоги та супроводу.Документ Теоретичний аналіз типів конфліктної поведінки дітей з порушеннями мовлення(ФОП Цьома С.П., 2021) Харченко Тамара Григорівна; Kharchenko Tamara Hryhorivna; Шарпило Олена Володимирівна; Sharpylo Olena VolodymyrivnaНа основі теоретичного аналізу вітчизняної й закордонної наукової літератури в статті визначено, що діти молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення є особливою категорією, яка потребує своєчасної психологопедагогічної допомоги та супроводу.