Перегляд за Автор "Sharov Serhii"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Blended Learning: Modern Educational Trend in Ukraine(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Шаров Сергій; Sharov Serhii; Гладких Ганна; Hladkykh Hanna; Шарова Тетяна; Sharova TetianaThe article considers the possibilities and advantages of distance learning, analyzes the means of ICT to ensure blended learning in the system of higher education. General scientific methods of analysis, synthesis and generalization of scientific literature have been used. It is noted that implementation of the educational activities in the information society and the need to continue the informatization of education has caused the advent of new learning technologies. Blended learning combines the positive properties of traditional learning, e-learning, m-learning and avoids the disadvantages of these technologies. It has been found that the effectiveness of the introduction of blended learning in the higher education process depends on a number of didactic principles and factors. It is based on the use of various software. In the future, it is planned to explore in more detaile the software possibilities to support the blended learning.Документ Автоматизований навчальний комплекс з курсу за вибором студента «Інформаційні системи підприємств»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Шаров Сергій; Sharov Serhii; Філіпов І. К.; Filipov I. K.Характерною рисою сучасного техногенного суспільства є активне впровадження процесів інформатизації у різні сфери людської діяльності, у тому числі в освіту. Виявлено, що основними перевагами впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес є вільний доступ до інформації, різні способи подання навчального матеріалу, автоматизований контроль та самоконтроль, спілкування без меж тощо. Одним із напрямків застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вважається розробка та використання електронних засобів навчального призначення, які містять навчальний матеріал з конкретної дисципліни, мультимедіа, забезпечують індивідуальний підхід до навчання. Під автоматизованим навчальним комплексом розуміється потужна комп’ютерна програма, яка містить багато модулів для комплексного вивчення дисципліни. У статті повідомляється про розробку автоматизованого навчального комплексу з дисципліни за вибором студента «Інформаційні системи підприємств», акцентується увага на його перевагах та можливостях. Програмний засіб можна використовувати під час проведення лекційних та лабораторних занять, самостійної роботи студентів. Його особливість полягає у забезпеченні індивідуальної навчальної траєкторії при вивчення дисципліни та наявності трьох типів електронних навчальних тренажерів, які дозволяють краще опанувати програмним матеріалом. Зазначається, що індивідуальна траєкторія вивчення дисципліни реалізується через розподіл лекційного матеріалу на блоки, які можна вивчити незалежно один від одного. До кожного лекційного блоку та власне лекції подаються тестові завдання, які надають змогу оцінити ступінь їх проходження. Для розробки автоматизованого навчального комплексу було використано середовище візуальної розробки додатків Visual Studio, мова програмування C#, технологія доступу до даних ADO. Для збереження та обробки інформації про навчальну траєкторію студентів, формування вибірки даних для звітів використовувалась база даних Access та мова запитів SQL.Документ Використання онлайн платформи EdEra для фахової підготовки майбутніх учителів української мови і літератури(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шаров Сергій; Sharov SerhiiУ статті розглянуто можливості платформи масових відкритих онлайн курсів EdEra для фахової підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. Зазначається, що вчитель української мови і літератури повинен володіти креативним мисленням, знати навчальний матеріал, прищеплювати любов учнів до рідної мови, бути здатним до навчання впродовж життя в умовах інформаційного суспільства. Одним із дієвих засобів підвищення рівня фахової підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури є масові відкриті онлайн курси, які реалізують принцип доступності, відкритості та глобалізації освіти. У статті проаналізовано структуру та змістове наповнення онлайн курсів «Лайфхаки з української літератури» та «Українська мова», які розміщені на платформі EdEra. У подальшій роботі планується розглянути можливості онлайн платформи Prometheus для фахової підготовки майбутніх учителів-філологів.Документ Використання ІКТ під час викладання шкільного курсу інформатики(ФОП Цьома С. П., 2018) Соловій Олексій; Solovii Oleksii; Шаров Сергій; Sharov SerhiiУ статті наголошується на тому, що інформаційно-комунікаційні технології органічно вписуються у викладання шкільного курсу інформатики. Вони дозволяють задіяти різні форми подання навчального матеріалу, підвищити пізнавальний інтерес, розвинути інформативну компетентність учнів.Документ Модель організації диференційованої самостійної навчальної діяльності майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Шаров Сергій; Sharov SerhiiУ статті подано основні поняття щодо моделювання навчального процесу, модель організації диференційованої самостійної навчальної діяльності студентів педагогічного університету.Документ Розробка інформаційної системи з навчально-виробничих практик(2017) Шаров Сергій; Sharov Serhii; Філіпов І. К.; Filipov I. K.Ефективність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у діяльність організацій різних форм власності головним чином залежить від інформаційної культури співробітників та керівництва, апаратного та програмного забезпечення, а також його обґрунтованого використання. Одним з видів програмного забезпечення, що дозволяє задовольнити інформаційні потреби користувачів, є інформаційні системи. Їх використання, разом із базами даних, які входять до складу інформаційних систем, сприятиме формуванню інформаційного середовища для здійснення ефективного управління комерційною організацією чи державною установою. Навчальна діяльність та безперервна виробнича практика закладають основи професійної майстерності майбутнього фахівця та дозволяють підвищити його конкурентоспроможність на ринку праці. Метою статті є повідомлення про розробку та опис функціональних можливостей інформаційної системи з навчально-виробничих практик, яка надає можливість підвищити інформаційну складову процесу проходження різних видів навчально-виробничих практик. У процесі розробки інформаційної системи використовувалася мова програмування PHP, фреймворк Yii Framework, бібліотека JQuery, технологія Ajax, програмне забезпечення MySQL. Розроблена інформаційна система здатна працювати у трьох режимах. Адміністратор може змінювати інформацію про практики (додавати нову, видаляти, змінювати внесені дані). Викладач може побачити перелік практик, студентів, які закріплені за ним та цією практикою, звіти студентів. Студент може побачити перелік практик, які він проходив або проходить. Інформація, яка вноситься до бази даних інформаційної системи, може бути використана для подальшого аналізу керівниками практики, завідувачем кафедри та співробітниками деканату.Документ Створення електронного засобу навчального призначення з дисципліни «Історія інформатики»(2013) Шаров Сергій; Sharov Serhii; Мартинюк Т. І.; Martyniuk T. I.Глибинні процеси інформатизації освіти передбачають широке використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Одним із засобів практичної реалізації інформатизації є програмні педагогічні засоби, які дозволять підвищити наочність та якість засвоєння навчального матеріалу. У статті повідомляється про створення електронного засобу навчального призначення з дисципліни «Історія інформатики», подається характеристика його структурних елементів. Описуються теоретичний та контролюючий блоки, а також розроблені тренажери з історії інформатики, що входять до складу програмного засобу.