Перегляд за Автор "Serohina Iryna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Система развития умений самоконтроля у студентов педагогического университета(ФОП Цьома С. П., 2017) Серьогіна Ірина; Serohina IrynaВ статье представлена структура процесса формирования самоконтроля студентов, выделены педагогические условия успешного развития самоконтроля студентов педагогического университета в процессе их учебно-познавательной деятельности.Документ Формування індивідуального стилю діяльності викладача сфери обслуговування у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Саф’ян Карина; Saf’ian Karyna; Цись Олег; Tsys Oleh; Серьогіна Ірина; Serohina IrynaУ статті розглянуто питання формування індивідуального стилю діяльності викладача сфери обслуговування у процесі професійної підготовки. Стрімкі зміни у соціальній, економічній, освітній політиці, потребують модернізації й оптимізації системи професійної підготовки педагогічних кадрів, наближення стандартів української освіти до європейських. Формування індивідуального стилю діяльності є важливим завданням професійної освіти, оскільки воно тісно пов’язане з розвитком професійних здібностей, комунікативних вмінь, іміджем. Визначено поняття «індивідуальний стиль», «викладач сфери обслуговування». Показано впровадження в освітній процес педагогічного університету інтерактивних технологій, що сприяють формуванню індивідуального стилю викладача сфери обслуговування. Індивідуальний стиль діяльності розглядається як інтегральна система, що включає в себе: засоби, прийоми, навички, методи, способи виконання тієї чи іншої діяльності.Документ Формування індивідуального стилю діяльності викладача сфери обслуговування у процесі професійної підготовки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Саф’ян Карина; Saf’ian Karyna; Цись Олег; Tsys Oleh; Серьогіна Ірина; Serohina IrynaУ статті розглянуто питання формування індивідуального стилю діяльності викладача сфери обслуговування у процесі професійної підготовки. Стрімкі зміни у соціальній, економічній, освітній політиці, потребують модернізації й оптимізації системи професійної підготовки педагогічних кадрів, наближення стандартів української освіти до європейських. Формування індивідуального стилю діяльності є важливим завданням професійної освіти, оскільки воно тісно пов’язане з розвитком професійних здібностей, комунікативних вмінь, іміджем. Визначено поняття «індивідуальний стиль», «викладач сфери обслуговування». Показано впровадження в освітній процес педагогічного університету інтерактивних технологій, що сприяють формуванню індивідуального стилю викладача сфери обслуговування. Індивідуальний стиль діяльності розглядається як інтегральна система, що включає в себе: засоби, прийоми, навички, методи, способи виконання тієї чи іншої діяльності.