Перегляд за Автор "Savosh Valentyn Oleksiiovych"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Контент-аналіз сутнісного змісту поняття «неперервна освіта» як засіб представлення поняття «система неперервної освіти»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Савош Валентин Олексійович; Savosh Valentyn OleksiiovychВиклад інформаційного контенту статті здійснено на основі контент-аналізу наукових праць, у яких розглянуто певні аспекти проблеми неперервної освіти. Зокрема це актуальність реалізації неперервної освіти, мета її здійснення, погляди на процес реалізації неперервної освіти. Аналіз наукових праць слугував виокремленню смислових одиниць інформації, які розглядаються як значущі для представлення суті поняття «система неперервної освіти». Неперервну освіту розглянуто: як провідний чинник соціального та економічного розвитку суспільства; як процес, що охоплює все життя людини; як складне утворення, сутність якого передається за допомогою таких лексем, як: «освіта впродовж життя», «неперервна професійна (фахова) освіта», «неперервна педагогічна освіта». Розгляд сутнісного змісту поняття «система неперервної освіти» спрямовано на розкриття двох підходів трактування суті зазначеного поняття, узагальнення наукових поглядів провідних учених України щодо мети як системотвірного чинника реалізації системи неперервної освіти, конкретизації законодавчо-нормативної бази, вертикальної та горизонтальної структурної організації, а також віднесення до суб’єкт орієнтованих складників системи неперервної освіти дитячо-юнацької освіти та освіти дорослих, а до засобово орієнтованих - формальної, інформальної та неформальної освіти.Документ Математичне моделювання як засіб організації самостійної роботи старшокласників при розв’язуванні фізичних задач(2013) Савош Валентин Олексійович; Savosh Valentyn OleksiiovychУ статті проаналізовано використання елементів математичного моделювання при розв’язуванні задач з фізики у площині діяльнісної теорії навчання. кожна фізична задача має модельне відношення до дійсності, яка набагато складніша, багатогранніша ніж це подано в її умові. Тому будь-яку фізичну задачу слід розглядати як модель реального процесу. Такий підхід значно спрощує процес розв’язання задачі, робить його можливим за допомогою простих методів і прийомів. Чим більше розв’язків буде враховано між «відомим» і «невідомим», тим складнішими будуть методи розв’язування даної задачі. Наші дослідження показують, що систематичне використання математичного моделювання сприяє формуванню умінь та навичок учнів щодо свідомого виконання дій та операцій на кожному з етапів процесу розв’язування фізичної задачі.Документ Поняття «вміння навчатися в системі неперервної освіти»: сутність та компонентний склад(2023) Савош Валентин Олексійович; Savosh Valentyn OleksiiovychПотрактовано поняття «вміння навчатися в системі неперервної освіти» як складне утворення, визначено його складники та віднесено до переліку умінь, які впорядковані в контексті підготовки індивіда до неперервної освіти впродовж життя.Документ Феномен «самоосвіта»: суть, етапи, рівні, структура, джерела та особливості здійснення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Савош Валентин Олексійович; Savosh Valentyn OleksiiovychУ статті різнобічно проаналізовано феномен «самоосвіта» в контексті сутнісного змісту поняття «освіта», з’ясовано етапи розвитку освіти, конкретизовано рівні становлення самоосвітньої діяльності, визначено джерела, структуру, особливості здійснення самоосвіти в умовах сучасного інформаційного навчального середовища. У контексті неперервної освіти увагу акцентовано на освіті як системі, процесі та результаті. У нашому трактуванні феномен «самоосвіта» постає як самостійна й цілеспрямована діяльність суб’єкта, спрямована на оволодіння новими знаннями, вміннями, навичками і вдосконалення набутих відповідно до свідомо поставленої мети та з орієнтацією на майбутній стан розвитку суспільства. До орієнтирів визначення змісту самоосвіти відносимо: відповідність суспільному розвитку; орієнтованість на постійний особистісний та професійний розвиток. Цілісне представлення самоосвіти вбачаємо у поєднанні доробку С. Суслонової щодо виокремлення трьох етапів становлення самоосвіти (етап неусвідомленої самоосвіти; етап здійснення самоосвіти на основі зовнішньої мотивації; етап внутрішньої мотивації до самоосвіти й формування самоосвітньої діяльності) з доробком В. Єжеленко який стосується п’яти рівнів розвитку самоосвітньої діяльності (рівень взаємодії, рівень самоствердження, рівень перетворення, рівень пізнання, рівень самовираження). Інтернет-самоосвіту розглядаємо як засіб отримання інформації для самоосвіти.