eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Savchyn M. M."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проблемне навчання як засіб реалізації діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хімії
    (2012) Савчин М. М.; Savchyn M. M.
    У статті розкрито значення проблемного навчання для впровадження діяльнісного і компетентнісного підходів у шкільному курсі хіміі.
  • Документ
    Самостійна робота учнів − основа самостійності, самонавчання, самоконтролю, важливий чинник формування компетентності «вміння вчитися»
    (2014) Савчин М. М.; Savchyn M. M.
    У статті розглядається роль самостійної роботи в умовах упровадження компетентнісного підходу в сучасній школі. Сьогодні вона виступає як вагомий чинник сформованості компетентності «вміння вчитися». Предметні компетенції формуються на основі здобуття досвіду самостійного вирішення проблем і, хоча самостійність різнобічно трактується педагогами і психологами, вона забезпечує оволодіння прийомами діяльності, усвідомленість і обґрунтованість дій, критичність, здатність самостійно прийняти рішення, прояв індивідуальності тощо. Інструментом набуття самостійності, самостійної навчальної діяльності є самостійна робота, що організовується учнем, є вмотивованою, контрольованою та здійснюється у зручний для нього час. До її функцій належать навчальна, розвивальна і виховна, які інтегрують методи, поняття, закони, теорії хімії з уміннями усвідомлено працювати з різними засобами інформації й застосовувати набуті знання на практиці. Такий підхід забезпечує виховання особистісних рис характеру та поведінки. У сукупності це формує здатність до самонавчання, що є невід’ємною складовою компетентності «вміння вчитися». Зі зміною системи освіти з традиційної на компетентнісну змінюються методи продуктивного навчання, серед яких розрізняють групи: когнітивні (пізнавальні), креативні (зорієнтовані на створення учнями власного освітнього продукту) та організаційно-діяльнісні.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук