Перегляд за Автор "Savchenko R. A."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості навчальної взаємодії викладача та студентів у процесі формування музично-педагогічної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Савченко Р. А.; Savchenko R. A.Організація навчальної взаємодії виступає одним із засобів формування музично-педагогічної компетентності та розглядається як двосторонній суб’єктно-суб’єктний взаємозв’язок, що визначається високою активністю і викладача, і студентів, які утворюють сукупний суб’єкт. У цьому процесі прослідковується така динаміка налагодження взаємодії: від залучення студентів до продуктивної діяльності, когнітивної стратегії виконання дій; через виконання студентами різноманітних завдань із використанням опорних моделей, стратегій за цілеспрямованою підтримкою викладача; до самостійної організації, саморегулювання діяльності без підтримки викладача.Документ Формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів і музичних керівників дошкільних навчальних закладів у процесі навчальної практики(2013) Савченко Р. А.; Savchenko R. A.У статті розглядається спільна музично-педагогічна практика майбутніх вихователів і музичних керівників у дошкільному навчальному закладі як заключний етап формування їх музично-педагогічної компетентності. Визначено умови її проходження, серед яких – психолого-педагогічні, дидактичні, організаторські; програма розподілу дій музичного керівника та вихователя в межах спільних функцій музично-педагогічної діяльності; механізм управління процесами формування музично-педагогічної компетентності в процесі практики; критерії ефективного її проходження студентами; моніторинг результатів.