eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Samus Tetiana Volodymyrivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методологічні підходи до процесу формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Самусь Тетяна Володимирівна; Samus Tetiana Volodymyrivna
    У статті наголошено, що сучасний викладач закладів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти повинен орієнтуватися в інноваційних методологічних підходах, принципах і функціях щодо організації освітнього процесу, використовувати готові їх варіації і створювати нові, самостійно здійснювати дослідницьку та науково-методичну роботу, критичний аналіз власної професійної діяльності, розробляти й апробувати, удосконалювати й упроваджувати прогресивний педагогічний і виробничий досвід. Зазначено, що це вимагає розроблення нових цілей, завдань, ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів, зміни теоретичних і методологічних засад. Вивчення науково-педагогічних джерел дозволило виокремити ключові поняття дослідження. У результаті такого аналізу встановлено, що на сьогодні відсутнє узгоджене бачення науковців щодо принципів поєднання методологічних підходів до формування професійної компетентності. Обґрунтовано методологічні підходи до процесу формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання. Враховуючи сучасні напрями модернізації вищої педагогічної і професійної освіти, нові пріоритети в підготовці майбутніх педагогів професійного навчання, визначено наступні методологічні підходи дослідження: компетентнісний, системний, аксіологічний, діяльнісний, синергетичний, особистісно орієнтований, рефлексійний, акмеологічний та інтегративний. Авторкою констатовано, що названі підходи відіграють значну роль у цьому процесі Розглянуто сукупність визначених підходів як методологічну основу дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, а також окреслено сутність концептуальних засад організації цього процесу.
  • Документ
    Система формування здоров’язбережувальних компетенцій у майбутніх інженерів-педагогів в умовах інноваційної освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Самусь Тетяна Володимирівна ; Samus Tetiana Volodymyrivna
    У статті визначено основні шляхи реалізації комплексу педагогічних умов з формування здоров’язбережувальних компетенцій (ЗЗК). З’ясовано сутність і взаємопов’язані структурно-функціональні елементи системи формування ЗЗК майбутніх інженерів-педагогів, описано компоненти даного феномену. Автором встановлено основні завдання для створення здоров’язбережувального середовища у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Розроблено педагогічний супровід формування ЗЗК майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх професійної підготовки. Доведено, що використання означеного супроводу дає можливість сформувати готовність до здоров’язбережувальної діяльності в особистій та професійній сферах майбутнього фахівця.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук