Перегляд за Автор "Samsonenko Yuliia Hennadiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проблемаформування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Самсоненко Юлія Геннадіївна; Samsonenko Yuliia HennadiivnaУ статті розкрито проблему формування у дітей молодшого шкільного віку зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи в умовах спеціального освітнього закладу, в ході вивчення якої визначено складність та неоднозначність підходів до реалізації завдань екологічної освіти та виховання молодших школярів, необхідність реалізації гуманістичного підходу, згідно з яким екологічні проблеми розглядаються особистістю як власні. Важливо визнати необхідність докорінної зміни пріоритетів у ставленні людини до природи, оскільки саме воно визначає дії, вчинки і є основою взаємодії індивіда з навколишнім середовищем.Документ Формування в учнів початкових класів зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи у позаурочній діяльності(2021) Самсоненко Юлія Геннадіївна; Samsonenko Yuliia Hennadiivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana ViktorivnaОб’єктом дослідження є процес формування дбайливого ставлення до природи учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – зміст і методи процесу формування дбайливого ставлення до природи учнів зі зниженим слухом початкових класів у позаурочній діяльності. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність змісту і методів процесу формування в учнів початкових класів зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи у позаурочній діяльності. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти формування в учнів зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи, дано визначення основних понять, обґрунтовано новий тип ставлення людини до природи, що передбачає дотримання нею комплексу етичних норм поведінки в природі. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування в учнів початкових класів зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи, визначено стан сформованості дбайливого ставлення до природи у дітей означеної нозології, розкрито напрями його формування в процесі позаурочної діяльності, які передбачають цілеспрямоване використання різних форм, засобів і методів. У третьому розділі обґрунтовано експериментальну перевірку ефективності процесу формування в учнів початкових класів зі зниженим слухом дбайливого ставлення до природи у позаурочній діяльності, розроблений зміст зазначеного процесу у позаурочній діяльності, який передбачав використання таких форм, які уможливлюють комплексний вплив на особистість учня, його емоційно-ціннісну, інтелектуальну та дієво-практичну сферу. Зазначений процес був підпорядкований єдиній меті – навчити дитину любити, цінувати рідну природу і, відповідно, дбати про неї, були чітко зорієнтовані на особистість учня, що забезпечило прояв дбайливого ставлення дитини до природи У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.