Перегляд за Автор "Salo L. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зміст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США(2015) Сало Л. В.; Salo L. V.Статтю присвячено висвітленню особливостей загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. Для прикладу розглянуто програму Бойєрського коледжу Темпльського університету, який очолює десятку найкращих університетів, що готують учителів хореографії (за даними Національної асоціації танцювальних шкіл). Охарактеризовано головні компетентності, визначені програмою, а саме: критичну, міжпредметну, контекстуалізаційну, комунікативну, науково-математичну, громадянську, інформаційну компетентності й навчання впродовж життя.