Перегляд за Автор "Sadova Tetiana Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання кейс-методу в професійній підготовці майбутніх педагогів(2016) Садова Тетяна Анатоліївна; Sadova Tetiana AnatoliivnaУ статті розглядаються особливості використання кейс-методу в професійній підготовці майбутніх педагогів. Визначено зміст поняття професійної підготовки, сутність контексного навчання як форми активного навчання, зорієнтованого на професійну підготовку в умовах квазіпрофесійної діяльності. Проаналізовано різні підходи до класифікації педагогічних ситуацій, які можуть використовуватися у професійній підготовці майбутніх педагогів. Доведена ефективність методу конкретних ситуацій для формування професійних умінь майбутніх педагогів, виховання стійкого інтересу до педагогічної діяльності, посилення мотивації навчання, розвитку їх творчих здібностей і потреби в самоосвіті.Документ Використання технології групової взаємодії у професійній підготовці майбутніх вихователів(2014) Садова Тетяна Анатоліївна; Sadova Tetiana AnatoliivnaУ статті розглядаються особливості використання технології групової взаємодії у професійній підготовці майбутніх вихователів до організації пізнавальної діяльності дітей у дошкільному закладі. Уточнюються особливості взаємодії та спілкування в системах «викладач – студент», «студент – студент» у процесі роботи в малих групах. Доведено ефективність технології групової взаємодії для розвитку мислення студентів; посилення мотивації навчання; формування міжособистісних стосунків; оволодіння способами організації спільної діяльності; розвитку самоконтролю й рефлексії в навчальній діяльності; розширення комунікації шляхом організації спільної діяльності в малих групах із різним складом учасників.Документ Ігрові технології навчання у професійній підготовці майбутніх педагогів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Садова Тетяна Анатоліївна; Sadova Tetiana AnatoliivnaУ статті визначається сутність понять «професійна підготовка», «ігрові технології», розкриваються можливості використання ігрових технологій навчання у професійній підготовці майбутніх педагогів і особливості педагогічного керівництва ігровою діяльністю в умовах навчання.