eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sabinin Polina"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Орієнтири трансформацій шкільної математичної освіти: порівняльний аналіз державних стандартів базової середньої освіти України та США
    (2025) Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Сабінін Поліна; Sabinin Polina; Друшляк Марина Григорівна; Drushliak Maryna Hryhorivna; Лукашова Тетяна Дмитрівна; Lukashova Tetiana Dmytrivna
    Формулювання проблеми. Сучасна реформа загальної середньої освіти в Україні, представлена концепцією «Нова українська школа», орієнтується на адаптацію кращих міжнародних практик у сфері навчання. Одним із пріоритетів є оновлення змісту шкільної математичної освіти відповідно до викликів XXI століття. У цьому контексті актуальним є порівняльний аналіз державного стандарту базової середньої освіти України та стандартів математичної освіти інших країн, наприклад, США і, зокрема, штату Масачусетс, який забезпечує високу якість освітніх результатів. Матеріали і методи. Для досягнення мети дослідження використано методи педагогічної компаративістики: системний і порівняльний аналіз наукових джерел, нормативно-правових документів, освітніх стандартів України та США. Дослідження спирається на аналіз офіційних документів: Common Core State Standards for Mathematics (CCSSM), Massachusetts Curriculum Framework (2017), Державного стандарту базової середньої освіти України (2020). Результати. Проведено глибокий порівняльний аналіз структури, цілей, змісту, очікуваних результатів та інструментів оцінювання в українському та американському освітніх стандартах. Показано, що обидва стандарти орієнтовані на розвиток математичної компетентності та критичного мислення, проте реалізуються через різні підходи. Зокрема, в США чітко виокремлено метапредметні «математичні практики» як ключовий інструмент формування математичного мислення, тоді як в Україні ці елементи інтегровані в опис компетентностей. Стандарти Масачусетса демонструють високий рівень структурованості, акцент на міждисциплінарність (STEM) і практичне застосування знань. Висновки. Отримані результати засвідчують доцільність адаптації елементів американського досвіду до українського контексту, зокрема: впровадження математичних практик, посилення міждисциплінарної інтеграції та розвитку формувального оцінювання. Це може стати основою для трансформації шкільної математичної освіти в Україні у напрямі підвищення функціональної грамотності та відповідності сучасним освітнім викликам

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук