Перегляд за Автор "Rykova Larysa Leonidivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз стану дослідженості проблеми використання моделей при викладанні природничо-математичних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Рикова Лариса Леонідівна; Rykova Larysa LeonidivnaПроведено аналіз робіт, присвячених тлумаченню поняття моделі, використанню моделей у дослідницькій та навчальній діяльності. Описано специфіку використання моделей у викладанні природничих і математичних дисциплін, означені шляхи перспективних досліджень, зокрема, використання еволюційних модельних ланцюжків і моделей-аналогів.Документ Деякі дидактичні умови використання моделей у викладанні природничих і математичних дисциплін у процесі підготовки майбутнього вчителя(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рикова Лариса Леонідівна; Rykova Larysa LeonidivnaУ статті досліджено дидактичні умови використання моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних дисциплін. Виділено й обґрунтовано як основні три дидактичні умови - комбіноване використання структурних і функціональних моделей; реалізація еволюційних ланцюжків моделей; використання моделей-аналогів, запозичених з життєвого та інтелектуального досвіду. Дидактичні умови проілюстровано прикладами.Документ Дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничо-математичних дисциплін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Рикова Лариса Леонідівна; Rykova Larysa LeonidivnaУ статті порушено проблему підвищення якості природничо-математичної освіти. Сформульовано й обґрунтовано дидактичні умови використання навчальних моделей у процесі викладання природничих і математичних дисциплін.Документ Педагогічні умови використання навчальних моделей у процесі підготовки вчителів природничо-математичних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Рикова Лариса Леонідівна; Rykova Larysa LeonidivnaДисертація присвячена розробці, теоретичному обґрунтуванню й експериментальній перевірці педагогічних умов використання навчальних моделей у процесі професійної підготовки майбутніх учителів природничо- математичних спеціальностей. Визначено й систематизовано функції навчальних моделей в освітньому процесі з природничо-математичних дисциплін. Показано роль навчальних моделей як інструменту фундаменталізації природничо-математичної освіти. Виокремлено три основні аспекти фундаменталізації освіти – філософський, методологічний, світоглядний, виходячи з яких обґрунтовано педагогічні умови застосування навчальних моделей у процесі природничо- математичної підготовки майбутніх учителів відповідних спеціальностей: взаємозумовлене використання структурних і функціональних моделей: використання еволюційних ланцюжків моделей, що відображають розвиток наукових уявлень; використання моделей-аналогів, які відтворюють єдність природи. Проведений педагогічний експеримент підтвердив, що комплексна реалізація перелічених умов сприяє підвищенню глибини, системності й гнучкості предметних знань майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей.