eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rufaida Salva"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Моделі навчання фізики на основі синектики для вдосконалення навичок вирішення проблем: аналіз потреб
    (2023) Руфаіда Сальва; Rufaida Salva; Сям Хусейн; Siam Khusein; Самад Соломон; Samad Solomon
    Дослідження присвячено обґрунтуванню доцільності розроблення моделей навчання фізики на засадах синектики для удосконалення навичок розв’язувати проблеми. Формулювання проблеми. Моделі навчання фізики на засадах синектики розвивають уміння учнів застосовувати творче мислення, чим сприяють розвитку навичок мислення високого рівня, до яких відносять уміння розв’язувати проблеми. Реалізація синектетичної моделі навчання передбачає використання аналогії та метафорічного мислення, які дають можливість зрозуміти абстрактні поняття у більш контекстуальний спосіб, чим полегшують розв’язування студентами проблем. Матеріали і методи. Цей тип дослідження є дослідженням з поетапною розробкою ADDIE. Модель на початку дослідження потребувала аналізу і визначення розриву між реальними та бажаними умовами навчання фізики, особливо у коледжах. Дослідження проводилося на базі Університету Мухаммадія у Макасарі протягом трьох місяців у другому семестрі 2021/2022 н.р. В дослідженні брали участь два викладачі та 12 студентів. Збір даних для аналізу потреб базувалися на інтерв’ю, огляді літератури та анкетах. Результати проаналізовані за допомогою якісних описових методів. Результати. Наведено опис реальних та ідеальних умов навчання фізики, які базуються на результатах аналізу навчальних програм, характеристик студентів та здатності викладачів реалізовувати навчання фізики в коледжі. Результати аналізу підтвердили розрив між реальними та бажаними умовами навчання фізики. Висновки. Здатність вирішувати проблеми як затребувана сьогодні навичка є одним із очікуваних результатів навчання, який базується на показниках успішності за освітньою програмою та когнітивних характеристиках студентів коледжу. Тому розроблена моделей навчання фізики на засадах синектики є важливою, оскільки схильність до розв’язування фізичних задач є низькою. Це означає, що синергія творчого мислення між викладачем і студентом є необхідною основою для розвитку навичок вирішувати проблеми.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук