Перегляд за Автор "Rudyk Vladyslava"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості методики вивчення статистичних функцій в MS Excel у основних класах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Рудик Владислава; Rudyk Vladyslava; Шамоня Володимир Григорович; Shamonia Volodymyr HryhorovychУ статті пояснюється важливість вивчення Microsoft Excel у школі. Розглянуто сутність поняття «статистика»; основні статистичні функції СРЗНАЧ(), МЕДИАНА(), МОДА(), МАКС(), МИН(), СУММПРОИЗВ(), СУММКВ(); охарактеризовані інструменти «Описательная статистика», «Гистограмма», «Ранг», «Персентиль».Документ Особливості методики вивчення статистичних функцій в MS Excel у основних класах(ФОП Цьома С. П., 2018) Рудик Владислава; Rudyk VladyslavaУ науковому дослідженні розглянуті основні статистичні функції. Наведені розробки практичних занять з використанням даних функцій.Документ Формування дивергентного мислення учнів основної школи при навчанні математики (на прикладі побудови графіків функцій)(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Рудик Владислава; Rudyk VladyslavaУ статті розглянуто певні аспекти розвитку дивергентного мислення учнів основної школи при навчанні математики. Схарактеризовано принципи, які повинен враховувати учитель при підготовці та проведенні уроків з математики. Авторами описано специфіку формування дивергентного мислення при вивченні та побудові графіків функцій учнями основної школи. До найбільш ефективних форм навчальної діяльності щодо формування та розвитку дивергентного мислення учнів на уроках математики, на наш погляд, можна віднести: ситуативне моделювання, опрацювання дискусійних питань, метод проектів, проблемне викладання, задачі практичного змісту тощо. Важливою формою роботи є, зокрема, розв’язування так званих дивергентних завдань. Однією з найважливіших тем, що вивчається в шкільному курсі алгебри є графіки функцій, вони супроводжують людину протягом усього життя. Аналіз властивостей функції та вибір відповідного алгоритму побудови її графіка, відтворення властивостей функції за відомим графіком є саме тим навчальним матеріалом, що сприяє розвитку дивергентного мислення учнів. Такі завдання доречно пропонувати учням для відпрацювання вмінь: розпізнавати квадратичну функцію серед інших; визначати координати вершини та напрям віток; аналітично досліджувати її властивості, а також застосовувати схеми виконання основних видів геометричних перетворень графіків функцій. Дивергентні задачі на побудову графіків функцій розвивають творчо-пошукову діяльність, графічну культуру, самостійність мислення, увагу й ініціативність учнів, їх розв’язування формує пізнавальний інтерес і навички колективної роботи та співпраці.