Перегляд за Автор "Rudenko Liliia Mykolaivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Стан сформованості психолого-педагогічної компетентності у студентів медичного коледжу(ФОП Цьома С.П., 2021) Федорчук Лілія Петрівна; Fedorchuk Liliia Petrivna; Руденко Лілія Миколаївна; Rudenko Liliia MykolaivnaАвтори розкривають проблематику необхідності формування психологопедагогічної компетентності у студентів медичного коледжу в процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивних закладах освіти. Згідно проведених досліджень, специфіка роботи в інклюзивних закладах освіти вимагає від медичної сестри наявності спеціальних професійних якостей. У статті представлено результати експериментального дослідження рівня сформованості показників психологопедагогічної компетентності студентів медичного коледжу (майбутніх медичних сестер). Зауважено, що у студентів медичного коледжу спостерігається низький рівень сформованості особистісного компоненту психолого-педагогічної компетентності. Виокремлено недостатній рівень розвитку емпатійних здібностей, небажання зближуватись із людьми, негнучкість, невміння контролювати емоції, низький рівень просоціальних установок, що може істотно вплинути на якість виконання професійних обов’язків.Документ Стан сформованості психолого-педагогічної компетентності у студентів медичного коледжу(ФОП Цьома С.П., 2021) Федорчук Лілія Петрівна; Fedorchuk Liliia Petrivna; Руденко Лілія Миколаївна; Rudenko Liliia MykolaivnaАвтори розкривають проблематику необхідності формування психологопедагогічної компетентності у студентів медичного коледжу в процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивних закладах освіти. Згідно проведених досліджень, специфіка роботи в інклюзивних закладах освіти вимагає від медичної сестри наявності спеціальних професійних якостей. У статті представлено результати експериментального дослідження рівня сформованості показників психологопедагогічної компетентності студентів медичного коледжу (майбутніх медичних сестер). Зауважено, що у студентів медичного коледжу спостерігається низький рівень сформованості особистісного компоненту психолого-педагогічної компетентності. Виокремлено недостатній рівень розвитку емпатійних здібностей, небажання зближуватись із людьми, негнучкість, невміння контролювати емоції, низький рівень просоціальних установок, що може істотно вплинути на якість виконання професійних обов’язків.