Перегляд за Автор "Rudchenko T."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ On the Relative Effectiveness of Hybrid and Face-to-Face Teaching(ФОП Цьома С. П., 2017) Рудченко Т.; Rudchenko T.; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaПредставлено один з етапів виконання досліджень у рамках спільного україно-американського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь та творчого мислення учнів та студентів. Порівнювалася ефективність традиційного навчання та так званого «гібридного навчання», що передбачало поєднувати традиційне навчання та навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин».Документ The Effectiveness of Hybrid Learning Face-to-Face(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Рудченко Т.; Rudchenko T.; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaУ статті представлено один з етапів виконання досліджень у рамках спільного україно-американського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь та творчого мислення учнів та студентів. Порівнювалася ефективність традиційного навчання та так званого «гібридного навчання», що передбачало поєднувати традиційне навчання та навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин». В експерименті брали участь студенти бізнес- колледжу університету. У процесі експерименту оцінювались рівні навченості груп студентів старших курсів, що вивчають один і той самий розділ математичного курсу під керівництвом одного і того ж самого викладача. Студенти, що навчалися за так званою «гібридною формою», мали можливість одержувати он-лайн допомогу. Участь у експерименті взяли студенти, що навчалися у групі традиційного навчання (зустрічалися на заняттях з предмету двічі на тиждень по 75 хвилин), та студенти, з якими відбувалося «гібридне навчання» (зустрічалися на заняттях з предмету один раз на тиждень по 75 хвилин). Потім студенти виконували однакові завдання. У статті детально описано методику проведення експерименту, його результати.Документ Training of a Modern Specialist(ФОП Цьома, 2023) Rudchenko T.; Рудченко Т.The modern world requires high cognitive abilities and modern knowledge from specialists. Courses aimed at learning how to make decisions and develop strategies in business are important. This is related to the development of intellectual abilities. The issue of optimizing results is important. Familiarity with probability theory and mathematical statistics lays the foundations for competent work in business. Familiarity with mathematical modeling plays a significant role in running a business. The formation of soft skills is also important. It is important to develop the ability to learn throughout life.Документ US Higer Education: Mathematics Education(ФОП Цьома С. П., 2017) Гарнер М.; Harner M.; Ватсон В.; Vatson V.; Рудченко Т.; Rudchenko T.Розглядається специфіка вищої освіти США. Акцент зроблено на процесі здобуття математичної освіти у державному університеті Кенессо.Документ Use оf Modern Pedagogical Tools оf Teaching Math Courses(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Рудченко Т.; Rudchenko T.; Чашечникова Ольга Серафимівна; Chashechnikova Olha SerafymivnaУ статті представлений один з етапів виконання досліджень в рамках спільного україно-амеріканського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь і творчого мислення учнів та студентів. Розглядається можливість реалізації ідей особистісно орієнтованого, активного навчання в ході вивчення математичних курсів, що передбачає поєднання традиційного навчання і навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин». У статті детально описано спрямованість, зміст курсу, його організацію (планування, можливість комунікації, форми контролю, оцінювання виконання завдань), вимоги до знань і умінь студентів, інструменти технічної підтримки. Наведений фрагмент конкретного курсу, запропонованого студентам у 2016 році.