Перегляд за Автор "Rozum K. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Компонентна структура готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання і розв’язання конфліктів у навчально-виховній роботі з учнями(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Розум К. В.; Rozum K. V.У статті розглядається компонентна структура готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання та розв’язання конфліктів у процесі професійної підготовки, до якої входять: мотиваційний компонент (мотивація на педагогічну діяльність; мотивація на досягнення успіху), когнітивний (знання щодо видів конфліктів; знання причин виникнення конфліктів), діяльнісний (організаційні вміння; комунікативні вміння), поведінковий (уміння контролювати власні емоції; толерантність у ставленні до учнів та колег), рефлексивний (уміння аналізувати власну діяльність і діяльність учнів; уміння запобігати конфліктам) компоненти. Доведено необхідність формування зазначених компонентів готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю до запобігання та розв’язання конфліктів у процесі професійної підготовки.