Перегляд за Автор "Romaniuk Pavlo"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Основні проблеми електронної комерції в умовах цифрової трансформації бізнесу(2023) Романюк Павло; Romaniuk PavloУ статті досліджується сутність електронної комерції, визначено, що фактично учасниками електронної комерції можуть виступати суб’єкти господарювання різних сфер іорганізаційних форм, оскільки основною вимогою є можливість доступу до мережі Інтернет. Досліджено, що трейдери можуть мінімізувати поточний і майбутній вплив набізнес, звернувшись до чотирьох ключових надзвичайних ситуацій, представлено порів-няльний аналіз розвитку ІТ-галузі в країнах світу. Відзначено, що сьогодні в розвиненихкраїнах зростає обсяг онлайн-транзакцій, і компанії на всіх ринках і в усіх регіонах світупоспішають включити електронну комерцію у свої бізнес-плани. З кожним днем зростаєкількість українців, які мають постійний доступ до Інтернету. Проведено аналіз динамікиелектронної торгівлі протягом 2017–2021 рр., потрібно відмітити швидкі темпи зростання Інтернет користувачів та електронної торгівлі як в Україні, так і в ЄС., проте у зв’язку з низькою купівельною спроможністю українських споживачів обсяги електронної торгівлі та використання Інтернету в Україні є значно нижчими, ніж в ЄС. Визначено, що розвиток електронної комерції в умовах цифрової трансформації бізнесу має наступні проблеми: низький рівень життя та неплатоспроможність населення; слабкий розвиток національної економіки; низький рівень розвитку та впровадження інформаційних та інтелектуальних технологій, комп’ютерних навичок населення; значна різниця врівні комп’ютеризації великих міст і регіонів країни; низький рівень безпеки та захисту від шахрайства; недовіра споживачів до електронної комерції; велика кількість непрофесіоналів серед компаній електронної комерції. Рекомендовано напрямки вирішення проблем електронної комерції. Для успішного довгострокового функціонування в Інтернеті кожен бізнес повинен враховувати тенденції розвитку електронної комерції, важливо запобігати виникаючим проблемам: забезпечення безпеки даних, однорідності каналів зв’язку зпотенційними клієнтами та низького рівня конверсії. Тільки ті підприємці, які можуть розробити та застосувати ефективні стратегії для подолання проблем у своєму бізнесі,зможуть повною мірою скористатися перевагами електронної комерції.