eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Romaniuk Iryna Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Аналіз ресурсів кавового туризму світу
    (ФОП Цьома, 2024) Остапчук Ірина Олександрівна; Ostapchuk Iryna Oleksandrivna; Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna Anatoliivna; Мараховська К.С.; Marakhovska K.S.
    Дослідження розкриває особливості ресурсів сприятливих для розвитку кавового туризму: природних, історико-культурних та соціо- економічних. Сформовано авторське розуміння кавового туризму як виду спрямованого на формування кавового досвіду через поєднання місць і способів виготовлення кави із місцями її споживання.
  • Документ
    Вплив цифрових інновацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств
    (2023) Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna Anatoliivna
    Розглянуто вплив цифрових інновацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств в Україні. Зазначено конкретні приклади використання цифрових технологій, таких як мобільні додатки, онлайн- платформи для бронювання, соціальні мережі, віртуальна реальність та онлайн-сервіси транспорту, в контексті поліпшення туристичного досвіду та залучення нових клієнтів. Аргументовано, що інтеграція цих технологій стає ключовим елементом стратегії розвитку та успіху в українській туристичній галузі. Висвітлено як позитивні аспекти, так і виклики, що супроводжують цей технологічний розвиток.
  • Документ
    Маркетингові стратегії для залучення нових туристичних ринків
    (ФОП Цьома, 2024) Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna Anatoliivna
    Обґрунтовано важливість розвитку маркетингових стратегій для привертання туристів з нових ринків, враховуючи зміни в уподобаннях та потребах туристів, розширення географії туризму, конкурентну боротьбу та вплив технологічних інновацій. Визначено, які нові ринки мають потенціал для зростання туристичного бізнесу та які групи туристів є найбільш важливими для розвитку на нових ринках. Також досліджено ефективність різних інструментів маркетингу для привертання туристів з нових ринків, необхідні зміни в продуктах та послугах для задоволення потреб нових аудиторій, а також методи дослідження ринку та уроки від успішних компаній.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук