Перегляд за Автор "Romaniuk Iryna Anatoliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз ресурсів кавового туризму світу(ФОП Цьома, 2024) Остапчук Ірина Олександрівна; Ostapchuk Iryna Oleksandrivna; Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna Anatoliivna; Мараховська К.С.; Marakhovska K.S.Дослідження розкриває особливості ресурсів сприятливих для розвитку кавового туризму: природних, історико-культурних та соціо- економічних. Сформовано авторське розуміння кавового туризму як виду спрямованого на формування кавового досвіду через поєднання місць і способів виготовлення кави із місцями її споживання.Документ Вплив цифрових інновацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств(2023) Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna AnatoliivnaРозглянуто вплив цифрових інновацій на конкурентоспроможність туристичних підприємств в Україні. Зазначено конкретні приклади використання цифрових технологій, таких як мобільні додатки, онлайн- платформи для бронювання, соціальні мережі, віртуальна реальність та онлайн-сервіси транспорту, в контексті поліпшення туристичного досвіду та залучення нових клієнтів. Аргументовано, що інтеграція цих технологій стає ключовим елементом стратегії розвитку та успіху в українській туристичній галузі. Висвітлено як позитивні аспекти, так і виклики, що супроводжують цей технологічний розвиток.Документ Маркетингові стратегії для залучення нових туристичних ринків(ФОП Цьома, 2024) Романюк Ірина Анатоліївна; Romaniuk Iryna AnatoliivnaОбґрунтовано важливість розвитку маркетингових стратегій для привертання туристів з нових ринків, враховуючи зміни в уподобаннях та потребах туристів, розширення географії туризму, конкурентну боротьбу та вплив технологічних інновацій. Визначено, які нові ринки мають потенціал для зростання туристичного бізнесу та які групи туристів є найбільш важливими для розвитку на нових ринках. Також досліджено ефективність різних інструментів маркетингу для привертання туристів з нових ринків, необхідні зміни в продуктах та послугах для задоволення потреб нових аудиторій, а також методи дослідження ринку та уроки від успішних компаній.