Перегляд за Автор "Romaniuk Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Системний підхід до розвитку зв’язного мовлення дітей у закладах дошкільної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Яворська Стефанія; Yavorska Stefaniia; Романюк Світлана; Romaniuk SvitlanaУ статті розглянуто процес оволодіння дитиною мовленнєвими вміннями й навичками в закладі дошкільної освіти. Здійснено порівняльний аналіз монологічного і діалогічного мовлення. Подано аналіз сучасних підходів до розвитку мовлення дітей і шляхи їх удосконалення. Чітко окреслено, що системний підхід у навчанні дошкільників складаю воєдино три напрями: структурний (розвиток мовлення відбувається на фонетичному, лексичному, граматичному і текстовому рівнях), функціональний (комунікативний, реалізую комунікативні функції мови), когнітивний (пізнавальний). Зазначено, що на розвиток мовлення дітей особливо впливають ігри. Зроблено висновок, що систематична робота, спрямована на засвоєння мовних норм, розвиток мовлення й мислення, маю бути основою всієї системи виховання в закладах дошкільної освіти.Документ Формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах освітніх змін(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мафтин Лариса; Maftyn Larysa; Предик Аліна; Predyk Alina; Романюк Світлана; Romaniuk SvitlanaСтаття присвячена дослідженню проблеми формування позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу освіти в умовах освітніх реформ. На основі аналізу основних теоретичних підходів до змісту поняття «психологічний клімат» узагальнено сутнісну характеристику поняття психологічний клімат педагогічного колективу; розглянуто структуру та чинники сприятливого психологічного клімату в педагогічному колективі сучасного закладу загальної середньої освіти; окреслено шляхи підвищення процесу формування сприятливого психологічного клімату педагогічного колективу в умовах освітніх нововведень.