Перегляд за Автор "Romanenko Kateryna Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Педагогічні умови формування природознавчої компетентності учнів початкових класів на основі розвитку спостережливості(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2021) Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla Petrivna; Романенко Катерина Олексіївна; Romanenko Kateryna OleksiivnaУ статті висвітлено організацію та хід проведення педагогічного експерименту щодо формування природознавчої компетентності учнів початкових класів на основі розвитку спостережливості. Обґрунтовано методи, які було покладено в основу експериментальної роботи: спостереження за діяльністю учнів під час занять; анкетування учнів початкових класів; бесіда з учнями початкових класів; завдання на спостережливість та рівень сформованості природознавчої компетентності; бесіда з учителями початкової школи. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови розвитку спостережливості у формуванні природознавчої компетентності учнів початкових класів, а саме: створення емоційно-ціннісної основи спілкування школярів із природою в процесі проведення уроків-ігор та міні- проєктів на свіжому повітрі; використання спостереження в процесі споглядально- ігрової діяльності учнів початкових класів.Документ Розвиток спостережливості як умова формування природознавчої компетентності учнів початкових класів(2021) Романенко Катерина Олексіївна; Romanenko Kateryna Oleksiivna; Колишкіна Алла Петрівна; Kolyshkina Alla PetrivnaУ магістерській роботі розглядається проблема розвитку спостережливості та формування природничої компетентності учнів початкових класів. На підставі з’ясування сутності поняття «спостереження» вивчено і розглянуто сутність категорії «спостережливість», яку розуміємо як складну якість особистості, що виявляється в уміння швидко встановлювати істотні та характерні ознаки об’єктів спостереження. Теоретичний аналіз з проблеми дослідження, переконливо довів, що сформованість природознавчої компетентності проявляється у напрямі: чим вищий рівень спостережливості, тим вищий рівень природознавчої компетентності молодших школярів. Обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку спостережливості у формуванні природознавчої компетентності учнів початкових класів: створення емоційно-ціннісної основи спілкування школярів з природою в процесі проведення уроків-гри та міні-проєктів на свіжому повітрі; використання спостереження у процесі споглядально-ігрової діяльності учнів початкових класів.