Перегляд за Автор "Roman S. V."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Становлення суб’єктивного відношення школярів до природи у психолого-педагогічному контексті формування еколого-гуманістичних цінностей(2013) Роман С. В.; Roman S. V.Для підвищення ефективності формування еколого-гуманістичних цінностей школярів представляється перспективним методичне використання в педагогічному процесі всього комплексу різноманітних факторів (психолого-педагогічних механізмів, системи методологічних принципів, методів і прийомів), що забезпечують становлення гуманного відношення до природи, сприйняття її як самоцінності і як суб’єкту. Проаналізовано етапи, психологічні рівні, механізми пізнання особистістю навколишнього середовища і системи параметрів, яка дозволяє визначити ступінь сформованості в школярів суб’єктивного відношення до природи і є одним із критеріїв ефективності екологічного виховання.