Перегляд за Автор "Rokosovyk Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Комунікативна діяльність учнів молодшого шкільного віку при вивченні іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Мукан Наталія; Mukan Natalia; Сулим Володимир; Sulym Volodymyr; Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Рокосовик Наталія; Rokosovyk NataliiaУ статті розглянуто теоретичні основи навчання іноземної мови у школі. Вивчення іноземної мови передбачає розвиток і вдосконалення різних психічних процесів і здібностей учнів молодшого шкільного віку. Вивчення іноземної мови виховує особистість, здатну мислити й діяти у глобальних умовах, забезпечуючи тим самим входження України до світового економічного простору. Основною метою вивчення іноземної мови є формування й розвиток комунікативної культури школярів, навчання практичному опанування іноземної мови.Документ Проблеми естетичного виховання молоді в сучасних умовах розвитку суспільства(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кемпінська Уршуля; Kempinska Urshulia; Біда Олена Анатоліївна; Bida Olena Anatoliivna; Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Рокосовик Наталія; Rokosovyk NataliiaУ статті розкрито проблеми естетичного виховання молоді в сучасних умовах розвитку суспільства. Естетичне виховання повинно сприяти формуванню творчо активної особистості. Виокремлено найголовніші завдання естетичного виховання. Естетичне виховання зорієнтоване на формування естетичної свідомості та естетичної поведінки особистості. Формування справжніх естетико-духовних цінностей студентської молоді неможливе без глибокого усвідомлення ними національних основ культури. Одним із найсильніших факторів стихійного естетичного впливу в системі естетичного виховання є природа. Ефективність естетичного виховання студентів значною мірою залежить від умілого використання педагогами різноманітних способів і засобів. Естетичне виховання студентської молоді передбачає якісну зміну рівня їх естетичної культури.Документ Роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Кучай Тетяна; Сулим Володимир; Рожак Наталія; Рокосовик Наталія; Зорочкіна Тетяна Сергіївна; Kuchai Tetiana; Sulym Volodymyr; Rozhak Nataliia; Rokosovyk Nataliia; Zorochkina Tetiana SerhiivnaУ статті розглядається роль позааудиторної роботи у підвищенні якості підготовки майбутніх фахівців іноземної мови. Важливоя умовою досягнення високих результатів підготовки фахівців іноземної мови є оптимальне поєднання аудиторної та самостійної позааудиторної роботи студентів. Дуже вагомим є розвиток самостійності студента, формування навичок самостійної пошукової діяльності, здатності брати на себе відповідальність, самостійно вирішувати проблему, знаходити конструктивні рішення, вихід із кризової ситуації тощо. Позааудиторна робота утворює у студентів уміння володіти прийомами аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння; розвиває гнучкість мислення; відкриває можливості для розвитку та стабілізації позитивних мотивів учіння для активізації процесу оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування й формування особистості висококваліфікованого фахівця.Документ Світогляд та світосприйняття в дітей 5–8 років(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр; Kuchai Oleksandr; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Гончарук Віталій; Honcharuk VitaliiУ статті розглянуто основи гармонійного світосприйняття в дітей 5–8 років, що є підґрунтям для становлення світоглядних уявлень, поглядів, знань, переконань щодо навколишнього світу, які визначають місце і роль та мотивують вчинки щодо навколишньої дійсності крізь призму ціннісних орієнтацій. Розкрито риси, якими характеризується світосприйняття дитини: інтеграцією стереотипізованих способів сприйняття природи, людини й суспільства; поєднанням компонентів перехідного (вікового) характеру; духовноінтелектуальним змістом; динамікою, що не завжди співпадає з динамікою інтелектуального дозрівання; зв’язком із рефлексивними процесами; різним темпом; локалізацією на перетині соціокультурного, етичного, статевовікового компонентів розвитку дитини; інтеграцією природного і культурного, раціонального та емоційного, індивідуально-особистісного і соціально-типологічного. Визначено умови розвитку творчих здібностей дошкільників. Перш за все розвиток здібностей дитини зумовлюється дією низки соціальних чинників, серед яких – соціальна ситуація розвитку та провідна ігрова діяльність.Документ Формування в особистості свідомого, ціннісного ставлення до навколишнього середовища, праці, світосприйняття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Кучай Тетяна; Kuchai Tetiana; Кучай Олександр Володимирович; Kuchai Oleksandr Volodymyrovych; Чичук Антоніна; Chychuk Antonina; Рокосовик Наталія; Rokosovyk Nataliia; Греба Ілдіко; Hreba Ildiko; Череп’яна Вікторія; Cherepiana ViktoriiaУ статті проаналізовано особливості формування в особистості свідомого, ціннісного ставлення до навколишнього середовища, праці, світосприйняття. Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування в неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення. Ціннісне ставлення до праці є важливою складовою змісту виховання особистості. У процесі формування особистості найважливішу роль грає професійно-трудове виховання, сутність якого полягає в залученні людини до професійно-трудової діяльності і пов’язаних з нею соціальних функцій відповідно до спеціальності та рівнем кваліфікації. Професійно-трудове виховання, із залученням до професії, вирішує низку взаємопов’язаних завдань.