Перегляд за Автор "Riabko A. V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Мобільне навчання у шкільному фізичному експерименті(2024) Рябко А. В.; Riabko A. V.; Толмачов Володимир Сергійович; Tolmachov Volodymyr Serhiiovych; Ігнатенко Олександр Володимирович; Ihnatenko Oleksandr VolodymyrovychМетою цієї статті є вивчення можливостей використання мобільного навчання у шкільному експерименті з фізики. Мобільне навчання (m-learning) представляє собою форму навчання, при якій учні користуються смартфонами та планшетами для отримання знань і навичок. Завдяки m-learning, учні можуть отримати персоналізований досвід, адаптований під їхні потреби, уподобання та цілі. У статті детально розглядаються можливості використання мобільних телефонів для фізичних експериментів, оскільки сучасні мобільні пристрої обладнані різноманітними датчиками для вимірювання фізичних величин. Вивчаються перспективи використання мобільних технологій для фізичних експериментів, зокрема застосування програми Phyphox для вимірювання різних фізичних параметрів. На прикладі експерименту затухаючих коливань у електричному коливному LC-контурі розглядається методика проведення навчального експерименту з використанням програми Phyphox. Теоретично обгрунтовано використання магнітного датчика телефона для вимірювання індукції магнітного поля. Розглядається вибір обладнання і матеріалів для експерименту, зокрема котушок індуктивності та конденсаторів. Надається послідовність виконання роботи та інструкції з техніки безпеки.Методи дослідження включають аналіз науково-методичної літератури та навчальних застосунків для мобільних пристроїв, а також педагогічний експеримент. Критеріями оцінки ефективності експериментальних умінь учнів на уроках фізики є точність вимірювань, дотримання процедур, аналіз та інтерпретація даних, використання технічних засобів та творчий підхід. Експериментальна перевірка розробленої методики із застосуванням мобільної технології Phyphox для розвитку експериментальних навичок учнів у процесі вивчення фізики підтверджує її ефективність і рекомендована для впровадження в навчальний процес. Перспективи подальших досліджень бачимо в удосконаленні методики проведення навчального фізичного експерименту із застосуванням мобільного телефона.Документ Технологія навчання фізики на основі досліджень (ibse): розвиток глибокого розуміння та критичного мислення(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Рябко А. В.; Riabko A. V.У тезах доповіді досліджуються принципи та переваги IBSE у вивченні фізики та обговорюються проблеми та стратегії, пов’язані з його ефективним впровадженням. Дослідницьке навчання (IBSE) у вивченні фізики є потужним освітнім підходом, який не тільки дає учням глибоке розуміння предмету, але й розвиває критичне мислення, навички розв’язувати проблеми та на все життя формує розуміння законів, які керують фізичним світом.