eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Repryntseva Olena Oleksiivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Традиційна гра в інклюзивній освіті: від аналізу педагогічних можливостей – до впровадження у шкільну практику Центральної Росії та України
    (2015) Репринцева Олена Олексіївна; Repryntseva Olena Oleksiivna; Леонова О. В.; Leonova O. V.; Кудрявцева М. В.; Kudriavtseva M. V.; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yurii Mykolaiovych
    У статті висвітлюється проблема педагогічних можливостей традиційної дитячої гри в інклюзивному освітньому просторі. Здійснено опис народних дитячих забав, зроблено характеристику педагогічного потенціалу запропонованих тради-ційних ігор. Наведено конкретні приклади дитячих ігор центральної частини Росії, Подніпровської та Слобідської України. Досліджено вплив народних ігор на розвиток психічних процесів і корекцію фізичних можливостей дітей з обмеженими можливос-тями здоров’я. Запропоновано варіанти використання традиційних дитячих ігор з урахуванням порушень у психічному та фізичному розвитку дитячого контингенту.
  • Документ
    Эдьютейнмент: игры и ИКТ в образовании детей с особыми потребностями
    (2015) Репринцева Олена Олексіївна; Repryntseva Olena Oleksiivna
    Наиболее адаптированным инструментом инклюзивного образования является игра, педагогический потенциал которой характеризуется совокупностью социализирующих, развивающих, диагностических, дидактических, терапевтических, рекреационных и других ресурсов. Игра является одним из основных инструментов развлекательного обучения (эдьютейнмента) детей с особыми образовательными потребностями. Посредством игры трудная учебная задача преобразуется в увлекательную игровую цель, чем создает ситуацию успеха и формирует мотив учения. Эдьютейнмент в образовании детей с особыми потребностями можно считать особым типом обучения, рассматриваемым не в узком смысле как развлечение, а как первичное развлечение, ведущее к дальнейшему устойчивому, глубокому увлечению.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук