eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Razuvaieva Olena Serhiivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Теоретичні аспекти реалізації принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Разуваєва Олена Сергіївна; Razuvaieva Olena Serhiivna
    У статті розкрито теоретичні аспекти реалізації принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом. Реалізація принципу природовідповідності в освітньому процесі дітей зі зниженим слухом передбачає наявність методології ноосферної освіти, завданням якої є обґрунтування засобів, методів, ходу, умов для практичної організації та проведення освітнього процесу, методики викладання навчальних дисциплін, технології організації педагогічного простору, методів психологічної корекції особистості (психологія ноосферного розвитку особистості); програми підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів.
  • Документ
    Формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів зі зниженим слухом в процесі реалізації принципу природовідповідності
    (2021) Разуваєва Олена Сергіївна; Razuvaieva Olena Serhiivna; Кульбіда Світлана Вікторівна; Kulbida Svitlana Viktorivna
    Об’єктом дослідження є процес формування ціннісних орієнтацій в учнів зі зниженим слухом. Предмет дослідження – реалізація принципу природовідповідності в процесі формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів зі зниженим слухом. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність змісту і методів процесу формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів зі зниженим слухом в процесі реалізації принципу природовідповідності у позаурочній діяльності. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні аспекти формування у школярів зі зниженим слухом ціннісних орієнтацій, дано визначення основних понять, зазначається, що поетапна соціалізація та становлення особистості дитини зі зниженим слухом має забезпечуватися адекватними педагогічними засобами – засобами організаційних форм, змісту та методів навчання, виховання та корекції розвитку дитини з порушеннями слуху. У другому розділі висвітлено організацію процесу формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів зі зниженим слухом в умовах спеціального закладу освіти, в процесі діагностики рівня сформованості вихованості учнів зі зниженим слухом було виокремлено низку критеріїв, а саме: пізнавальний, емоційно-ціннісний, поведінковий та рефлексивний, розкрито корекційний потенціал ноосферної освіти в процесі формування ціннісних орієнтацій в учнів зі зниженим слухом. У третьому розділі обґрунтовано експериментальне дослідження ефективності реалізації принципу природовідповідності в процесі формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів зі зниженим слухом, підтверджено, що формування ціннісних орієнтацій підвищується за умови його функціонування на основі виховної технології, яка спрямована на формування структурних компонентів ціннісних орієнтацій, з метою оптимізації процесу позакласної виховної роботи розроблен власний підхід до підготовки та проведення позакласних заходів з даними учнями. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук